Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravý opak je pravdou aneb co dokáže rým

01. 08. 2007
3
9
2470
Autor
Zvrhlík
Moje duše hladoví
po Esterce Ládový

9 názorů

Zvrhlík
11. 08. 2007
Dát tip
Ne vůbec. :) Kdo to je? :) Přece jen Krchovský je na mnohem vyšší úrovni. Ale dík za přirovnání. Potěšils mě.

Jerry_Shit
08. 08. 2007
Dát tip
Napadlo mě "Umělec v hladovění" - sice to napsal už Kafka, ale já občas taky používám cizí názvy, pokud jsou výstižný. :) *****

Jo Ester.. ta je má.. :) * Já bych dala název "(ne)mám rád velké věci".. :)

Rimmer
01. 08. 2007
Dát tip
To mě zas vymýšlení názvu snad baví na všem nejvíc :) Ale tady bych dal jednoduše "Ester". Polyester? Všechno lepší než tohle. Určitě žádný sichr. Čtenář se nesmí cítit podceňován. A i kdyby si někdo myslel, že ses zbláznil do Ládové, no to je toho ;)

Zvrhlík
01. 08. 2007
Dát tip
To jenom pro sichr, aby si snad někdo nemyslil, že se mi líbí... To fakt ne. :) Vymyslet kloudný název mi zabere občas víc času než vlastní dvojverší. (vymyslet název u jiné "básně" mi trvalo i přes měsíc :) a stejnak s ním nejsem úplně spokojen) Ono mít 50 výtvorů s názvem: Bez názvu není zrovna ideální. PS: Klidně mi můžeš (a to platí i pro ostatní) navrhnout jiné a lepší názvy a když se mi budou líbit víc než ty mé, můžu je změnit. Přijít na originální, výstižný a přitom nepříliš prozrazující název je docela fuška. :)

Rimmer
01. 08. 2007
Dát tip
Veršíky fajn a legrační. Ale co ten nadpis? Recesi poznám. Netřeba obhajoby.

Winter
01. 08. 2007
Dát tip
Připadám si jako na tramvajové zastávce :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru