Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobré ráno

01. 08. 2007
17
43
5397

zavřít oči a slyšet Reamonn-Tonight....

Ještě tu zvoní tvůj smích jako rolničky ze zlatých paprsků na tváři pár veselých vrásek a ústa od pamlsků sladká tak chutná radost na chvíli jak trylky jen lehce zahrát na piáno a všude tolik světla a to ráno probouzet se blíž slunci cítit vůni fíků a fialek zároveň a kytarové sólo bez vzlyků zní  poeticky...                                                                                   dobré ráno miláčku....


43 názorů

Delfín
25. 02. 2017
Dát tip

Mělo být: "s úsměvem čtu si něžné řádky"...

 

Jinak jsem taky nenapravitelný snílek a když je mi smutno, zazpívám si, abych se cítil líp! I když bez darů lásky je to všechno už tak nějak klišé.:(

Snad nevadí, že jsem si tu zas na malinkou chvilku otevřel svůj krám s básněmi...Už to nebývá tak často, spíše ho, stejně jako v jisté písni, častěji zavírám, abych i já spíše léta spal a a chvílemi  si zase nechával zdát o tom, co není už víc, než konečně přijde i ten nekonečný sen...:-)

 


Delfín
25. 02. 2017
Dát tip

Dobré a ještě lepší jitro

přeji sestřičce.sluníčku,

lásku, co není jen "in vitro"

ukryta v něžném slovíčku..

 

S śměvem čtu si něžné řádky

a uvnitř hned se cítím líp,

navrátit zase chtěl bych zpátky

randíčka v stínu vonných lip.

 

Žel, neslýchám již nikdy ráno:

Jak jsi se vyspal, miláčku?

Lůžko nechávám rozestláno

a vstávám tempem slimáčků...

 

Říkám si: Přej, bude Ti přáno!

S úsměvem vstříc dni vycházím, 

smířen s tím, že mi není přáno,

získat zpět, co mi bylo vším...

 

♥Vidím, že ta Tvá písmenka už taky něco pamatují, ale bylo milé si je přečíst a na chvilku se zasnít, Kamilko! :-)

 

 

 


delfínku, vložila jsem hudbu do kritik, jen se podívej pod svá slova.....,napiš, zda-li...


Delfín
26. 05. 2013
Dát tip

Bylo by krásné prohlédnout si i to video a posoudit, jak ladí s Tvým komentářem /jistě skvěle jako vždy!/, jenže tu mám jen hlášku: "Toto video zahrnuje obsah autora UMG. Video není dostupné."

Takže si mohu jen představovat..;o(


Moc Ti děkuji,Pulcíku,za Tvou milou návštěvu...dobré ráno:o)

Pulcik
26. 06. 2011
Dát tip
probouzet se blíž slunci =) moc hezké *t


synáček
06. 09. 2009
Dát tip
Oslovila mě velmi... a překvapilo, že je to jen snění... Možná tím, že je to snění, může oslovit mnohé... (a nejen jednoho...)

krásný den pro Tebe,kunko:o)

kunka
12. 06. 2008
Dát tip
dobré ráno, slunicko :-)

..já nemohu uvěřit..,děkuji moc,Printe-

Print
09. 10. 2007
Dát tip
Víš, je radost tě číst... Takže to já děkuju*

:o)),děkuji za návštěvu moc...Printe

Print
08. 10. 2007
Dát tip
:-)*

Děkuji moc,Sarinko a příjemnou neděli :o)

Sarinka
19. 08. 2007
Dát tip
Ďakujem ti za krásne ráno, sestričko, tak ľahulinko sa to číta a pieseň pekne počúva... :)

moc Ti děkuji:o)a hezký víkend přeji...

NePoe_ta
11. 08. 2007
Dát tip
Hmm, smát se vráskami ve tváři. Inspirující postřeh. Ano, ano, když listuji galerii tváří v té své, knize živých, některým, vesměs zřídka, vrásky postavily na onu stranu - dotažení radosti perokresbou. Za ten vizuální podnět dík, tedy po zásluze -t-

ano,ano...moc děkuji:o))

Anyz
07. 08. 2007
Dát tip
na tváři pár veselých vrásek a ústa od pamlsků sladká prichuti ust jsou nejkrasnejsi cítit vůni fíků a fialek zároveň chtěla byhc to někdy ucítit:) a kytarové sólo bez vzlyků zní poeticky...hlavne nevzlykat ja radsi poeticke tony:o)*

Hesiona: Já vím,že je to skromné,ale moc děkuji:o)

Hesiona
05. 08. 2007
Dát tip
Ty jsi skutečně básník :o) Díky za tu krásu.

jsem ráda a moc děkuji,milá vesuvanko:o)

vesuvanka
02. 08. 2007
Dát tip
moc milé :-))) TIP

Moc děkuji,krásný den:o) Muamarku...

Muamarek
02. 08. 2007
Dát tip
dobre to k tomu sedi, posloucha se to pekne a zaslouzi si to tipaka :-))

a2a2:trpím asi až patologickým sněním..:o)

a2a2:ano,já také napsala měkké,tak jsem to cítila jako hudebník...Máš pravdu,touha...,jsi geniální,já to vím,děkuji..

a2a2a
02. 08. 2007
Dát tip
sestřičko, píše se trylky, za chybu se omlouvám, je to zajímavé slovo, svým hudebním podvědomím přímo vybízí k měkkému "i." Jinak zamilovanost či touha po ní jsou pocity ve své emocionalitě hodně podobné, možná ta touha je ještě silnější.

Robinia:Ano,Jaruško,děkuji moc:o)

a2a2:velice si vážím toho,co jsi napsal a moc Ti za to děkuji,ale bohužel,nejsem zamilovaná,jen jsem se snažila "vyvolat" příjemný pocit...,nějak mne to rozesmutnilo... A prosím,píšeš trilky s měkkým "i",já to také tak napsala prvně a pak opravila na tvrdé"y",co je správně?Děkuji a dobré ráno:o)

Robinia
02. 08. 2007
Dát tip
Zní jako šťastná vzpomínka...

a2a2a
02. 08. 2007
Dát tip
Ach sestřičko.sluníčko.jedničko, tato báseň má všechny přednosti osobní básničky a všechny neřesti básničky pro širší publikum. A poněvadž mi dozajita nepatří, pak se o to obtížněji dotýká mého srdce. Tedy myslím si, že když píšu pro konkrétního člověka a myslím-li jen na něj, pak samozřejmě jsem zamilovaný až po uši a nevidím vlevo, vpravo. Neplatí to ovšem vždy. Skuteční básníci také často píší osobně adresné verše, ale zřejmě jakási zralost a zkušenost jim dopřává rybí oko, a tedy myslí jaksi i na obecnější stravitelnost. Tato básnička je zamilovaným popisem okamžiku, má hodně omšelých obrázků - je vlastně celá z nich poskládaná a hlavně neříká nic o tom, co z tohoto zamilovaného pohledu vyplývá, či může vyplývat. Například nějaké očekávání nebo i obava. Člověku je vlastní, že když je hodně šťastný, v nitru se zdráhá uvěřit, že ho tolik štěstí potkalo. Když v básni používáme převážně hodně prostá slova a metafory, které spíše reflektuji všední odstíny života, pak třeba jeden z veršů, ve kterém se objeví nějaké to patetické slovo či slova, najednou více vynikne a současně bude uvěřitelnější. Řekl bych, že jsi na tom asi velmi dobře, tak nač mluvit o zlatě a trilcích, když jsi jich plna.

eleja: ano,medové to je a já med moc ráda,víš..děkuji i tak

i Tobě neoOpico krásný večer a děkuji za návštěvu:o)

eleja
01. 08. 2007
Dát tip
je to hezke, ale nejak presprilis medove.

stenos:to jsem moc ráda,děkuji:o))

stenos
01. 08. 2007
Dát tip
je to velmi příjemné...

jarouch:Ty jsi hodný,děkuji:o)

jarouch
01. 08. 2007
Dát tip
stejně dobrá jako vždycky :) *

moc děkuji:o)a hezký den přeji...

hai_mal
01. 08. 2007
Dát tip
píseň je krásná dílko přijemné*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru