Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I don´t feel like ...

03. 08. 2007
11
33
3167
Autor
bajron

no tak co no... chcel som to uverejnit no...

chcem ti povedať
že na chvíľu mám všetko

vo vrecku
dvadsať korún
osem cigariet

a aj keď je to len pár hodín

ľúbim ťa


po chvíli
to už nebude náhoda
ani šťastie
nebodaj osud

skepsa

všetky moje darčeky
boli vopred
rozbalené

a ty máš červené
okuliare a
hnedé oči


čo ak budem

šťastný

33 názorů

bajron
25. 09. 2008
Dát tip
zvlastne:)ak by som napisal teraz nieco take by som to najskor vyhodil...dik!

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
jj presne ako pises:) skusit sa oplati! vdaka!

to bude tvrdé, ak budeš šťastný...potom je ďalej na zem dopadať...ale oplatí sa to skúsiť, že?;)*

bajron
17. 10. 2007
Dát tip
vdaka za nazor! to dobocenie to bol taky zamer...teda ak myslime na to iste:)

teky
17. 10. 2007
Dát tip
po -lubim ta- sa mi to pacilo... potom to uz trosicku odbocilo od pociatocneho stylu, aspon u mna...

bajron
12. 10. 2007
Dát tip
jj je:)vdaka!

palino8
12. 10. 2007
Dát tip
osem je dobré číslo ;)

bajron
08. 10. 2007
Dát tip
vdaka print:) a vitaj naspat!:)

Print
08. 10. 2007
Dát tip
*!!

bajron
09. 09. 2007
Dát tip
vdaka! neviem ci lepsie no... inak nesi ty nahodou viktor?

jt
13. 08. 2007
Dát tip
první půlka se mi líbí, druhou moc nechápu - přijde mi nějaká roztěkaná - obrazy jak korále a žádná nit a závěr mě nepřekvapuje, i když mi moc nedává smysl .. mno - moudrej z toho fakt nejsem .. :-)

bajron
05. 08. 2007
Dát tip
halcon: vdaka!neviem kto alebo co shalom(som predsa nevzdelany clovek)ale aj tak vdaka! crawling:no nenapadlo ma to co sa toho prologu tyka...nebuduce porozmyslam nad tym a daco vymyslim-mozno dam aj na tvoje rady!:)vdaka!

I say zbav sa toho prologu:) ak napriklad citis ze ta basen nie je tvoja regularna, tak na to su trebars kategorie mimo, alebo indispozicia, cim ti nechcem radit, aby si to tam daval, ale takto si podla mna trochu hadzes polienka pod nohy... inak jo, jednoduche a citlive velmi:)

katka77
03. 08. 2007
Dát tip
vitaj v klube:)...aj ked teda 21rocny dlho sam? no neviem, neviem, ci ti verim...;o))

bajron
03. 08. 2007
Dát tip
tak ja obvzlast...kedze clovek si po dlhej dobe zvykne nato ze je sam a funguje inak...a ked pride nahla zmena tak sa boji aj ekd to moze byt k lepsiemu...teda ako ja:)

katka77
03. 08. 2007
Dát tip
aha, dik za vysvetlenie...samu by ma to nenapadlo s tymi okuliarmi, iba ten tvoj strach som podvedome tusila... zvlastne, ze sa obcas stastia bojime...nie?

bajron
03. 08. 2007
Dát tip
jj uvidime ci a kde sa posuniem casom:)

hai_mal
03. 08. 2007
Dát tip
asi ne no :) nevadí, piš jak jsi zvyklý, máš svůj styl a není třeba ho výrazně měnit myslím

bajron
03. 08. 2007
Dát tip
hai_mal:heh dakujem no neviem cim som si to zasluzil ked moje darceky boli vsetky uz otvorene:))) ale vazne:neviem no...si zober ze to precitalo 16 ludi a zaujalo to 3 zeny(co ma tesi a este viac ze dve su redaktorky) takze neviem ci by si takato miniatura ujala...

hai_mal
03. 08. 2007
Dát tip
vo vrecku dvadsať korún osem cigariet - ale v tom případě je to přímo nabité poetickými obrazy a jen tohle by vydalo za skvělou miniaturu, možná bys nad tím měl uvažovat :)

bajron
03. 08. 2007
Dát tip
martinez:jj to sa mi paci!tak nejak som myslel ten text hore...:) hai_mal:jj je:)))

hai_mal
03. 08. 2007
Dát tip
jo, skoro plná krabička vypadá líp než skoro prázdná ikdyž množství je stejné :) Takže ono to dílo je ještě navíc psychologicky rafinované...aha ! :))

martinez
03. 08. 2007
Dát tip
v každý radosti bývá aspoň zrníčko strachu... že o ňu příjdeme dřív než nás omrzí... :o) hele, mám citát! nebo mudrosloví pro mořskýho koníka! :o)

bajron
03. 08. 2007
Dát tip
katka77:tie okuliare a oci nadväzuju na ten darcek-akoze ona je ten darcek...chcel som dat miesto okuliari maslu ale aj tak no...poseldne verse tam musia byt lebo sa bojim... martinez:no to kvoli tebe som dal kritiku:)kedze som si na teba vecer spomenul:)no o radosti to hej ale so strachom... hai_mal: no ved ani nieje:)osem cigariet...hm zalezi ci si kupujes desiatky(ako ja)-a tam je osem cigariet takmer plna krabicka:)ked kupujes 20tky tak tam je osem cigariet uz fakt malo:)) dakujem vsetkym!:)

hai_mal
03. 08. 2007
Dát tip
všetky moje darčeky boli vopred rozbalené... - Nejen za tohle * Nevím, ale mě to zase tak radostné nepřijde. Já mít v kapse jenom 8 cigaret, tak jsem asi na prášky :)) Ale jinak fajn dílko

martinez
03. 08. 2007
Dát tip
a mne sa páči že už konečně neprotestuješ proti diakritice :o) je to fajn dílko, takový o radosti a pro radost... :o)

katka77
03. 08. 2007
Dát tip
páči sa mi po rozbalené... okuliare a oči boli už naviac a posledné verše mi tam nezapadli... prvá časť však prevažuje, takže *

bajron
03. 08. 2007
Dát tip
jj diky opravim:) no jo no...+holka vedla teba:)

R.P.
03. 08. 2007
Dát tip
a ty maš červené okuliare a hnedé oči chýba ti tam dĺžeň v mÁš.inak dobré. poznám ten pocit, mať osem cigariet a dvadsať korún a nič viac ku šťastiu netrba

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru