Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Orgovánok

05. 08. 2007
11
13
2094
Autor
Pacer

Prý

jsou pro svět důležití

vědci, básníci a blázni

 

říkala´s při veřejném projevu

a nevim, proč při každém slovu

dívala ses významně na mne

 

a taky nevim

proč pak, pozdě v noci

při psaní článku

 

přišla jsi se tulit

a říkala´s mi

orgovánku


13 názorů

Print
08. 10. 2007
Dát tip
:-))*

Oldjerry
06. 08. 2007
Dát tip
Nevidím důvod, proč by malý šeřík nemohl být sexuálním větérkem.... (:-D)

Pacer
06. 08. 2007
Dát tip
Dík za návštěvy a tak..:) Mne spíš dodnes rozveseluje, jak tahle česko-slovenská jazykově významová přesmyčka vznikla :) Hezký den přeji!

líbí moc. Jen doufám (za ni), že víš proč - v každé sloce...:) t.

hai_mal
05. 08. 2007
Dát tip
Hezky to při čtení plyne, nezadrhává, příjemné sdělení * (jen "Jsi se" mi nějak nezní dobře a nejen tady, dost lidí to používá)

Oldjerry
05. 08. 2007
Dát tip
TOhle je tak krásné a přitom úsměvné, tak hezky se točte a ten jemný vtip nakonec - hochu : škoda že nejsem redaktor.... tak ti to aspoň tipnu a dám nějaké avízko.

Takže ses nám představil, i svou citlivou ženu si do půl těla ukázal - neměl bys tolik energie vkládat do nesmyslů jako je psaní a více se milovat - vím, jaké to je, když se mi rozpálí obvody s Dareen 7bitch Bite my shiney metal ass!

Rimmer
05. 08. 2007
Dát tip
A co je to?

tohle slovenský slovo mě dycky dostane... nechápu jak jedna kytka mohla v našich jazycích dostat tak rozdílná jména... a vím že to není "kytka" a že v tom není sama :oD

echm... :-)) to má něco společného s orgánama nějakýma takovýma, nebo určitým stupněm spokojenosti? :-)

Zuzulinka
04. 08. 2007
Dát tip
voňavá...šeříkem:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru