Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na hřbetech sta koní

24. 05. 2001
7
0
1574
Autor
brooklyn

Na hřbetech sta koní

rozešlu úsměv

do světa úsměvů,

jež z klecí vyhlíží,

 

na hřbetech sta koní

rozešlu úsměv

tam, kde se lásku

zabíjí na kříži,

 

na hřbetech sta koní

úsměv svůj rozešlu

do světa vzorců

a bezduchých

pravidel,

don Quijotte de la Mancha,

postrach všech mlýnů,

mlynáři prominou,

já vás tam

neviděl...


Víla
03. 06. 2001
Dát tip
Nima za co ;o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

brooklyn
31. 05. 2001
Dát tip
Vilo, jo Ci DIKY.A tu mosz tez taki usmev Pac go tam-:o)

brooklyn
30. 05. 2001
Dát tip
Omlouvam se za gramatickou chybu, ma byt na kazdem koni jeden. A Kyti, je jich presne sto, ale mam takovou prosbicku, ty kone kdybys mi mohla vratit, ty pouzivam na rozesilani usmevu do celeho sveta.:o)

Víla
30. 05. 2001
Dát tip
Má to v sobě moc Síly a Lásky. Díky.

Kytička
30. 05. 2001
Dát tip
Pošli mi taky jeden úsměv milý Brůů Ťííííííp***

brooklyn
30. 05. 2001
Dát tip
Kvetinko, tebe poslu hned 100, na kazdem koni jednoho.:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o).o).o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o).o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o) :o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)

Kytička
30. 05. 2001
Dát tip
Jůůůůůůůů, už se těšíííííím

Cavalera
24. 05. 2001
Dát tip
ť

ady
24. 05. 2001
Dát tip
.)*

Pája
24. 05. 2001
Dát tip
*

Cody
24. 05. 2001
Dát tip
tip

Šílená
23. 05. 2001
Dát tip
mlynáři prominou...já vás tam neviděl mocmoc...a hvězdičky a vykřičníky a hlavně ti pomůžu s tím usměvem...ono...sto koní unese docela dost volnohřívého bezohlávkového usmívání...ani nevím, jestli na to stačíš sám brooklyne ...tak až nebudeš moct... pískni si na mě...

brooklyn
23. 05. 2001
Dát tip
Silena, jsem nesmirne rad , ze nas je vic. Doufam , ze sestavime armadu, ale ne tu uniformni a pak mlyny se nestaci divit. :o)))

Falka
23. 05. 2001
Dát tip
Nemáte rádi mlýny...? Já jo... i mlynáře... :o))) Ale kdybyste s nima (s těma mlýnama) nechtěli bojovat, tak se k vám přidám... ono ale vlastně takové bojování úsměvem... tak jo, hlásím se... :o))) Ale hlavně,tady je pohromadě tolik...tolik...no jasně, tolik k o n í že se jeden nestačí rozhlížet... na hřbetech sta koní... neznám hezčí sen... a vůbec... jsem trošku... ale jenom maličko... mimo... k o n ě... hmmmm.... k o n í č c i...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru