Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umění komunikace

06. 08. 2007
6
10
1401
Autor
Fidorka69

Já vím, zase to končí otazníky, nemůžu si prostě pomoct, já se asi rád ptám nebo co...

Měla to být jen hra...

 

Jeden pohyb úst

a sluneční paprsek na tvé rtěnce

by rozzářil Tanguyho krajinu...

 

Na křídlech Psýché bych odletěl do země

věčného léta a má duše by se

rozplynula na atomy štěstí...

 

Ale bohužel jsem začal já...

 

Stejné slovo,

a přesto se tvé neurony

začaly splétat jiným směrem...

 

Měsíční cop, uzel noci,

chuchvalec temnoty, dread strachu,

neproniknutelná síť hnusu...

 

A chladné ruce slizké vzpomínky

ti nepříjemně sáhly na šíji...

 

Tohle jsem přece nechtěl!?!

 

Bavili jsme se vlastně o stejném slunci???


10 názorů

Fidorka69
28. 07. 2010
Dát tip
4sestricka.slunicko1: Děkuji za tip, sestřičko...:)


Oldjerry
02. 03. 2009
Dát tip
Mně se to zamlouvá, konečně je fajn, když nám to tu někdo nesype lopatou. T

Ale jo, proč ne? V mých fantasmagorických myšlenkách je ok :) Jen se to asi bude blbě zpívat :)

A hodí se k neuronům, atomům, dreadům a chuchvalcům :)

Ale jo, proč ne? V mých fantasmagorických myšlenkách je ok :) Jen se to asi bude blbě zpívat :)

Fidorka69
06. 08. 2007
Dát tip
4hai_mal: Díkes... 4brcalovezelena: A co by s tam napsala Ty?!? Prostě jen "v mých fantasmagorických myšlenkách"?!? To je trochu nuda, ne?!? Ale jinak ´sem rád, že Tě to nakoplo k přemýšlení, přesně proto je ten text napsán... Člověk by měl zkrátka někdy radši držet hubu, protože slova ´sou tou nejsilnější a nejzranitelnější zbraní...

Nemám ráda obraty jako "na křídlech psyché", ale je tam spousta zajímavých jiných. Hlavně mě však tvůj text donutil přemýšlet. Komunikace je výborný téma, t.

Nemám ráda obraty jako "na křídlech psyché", ale je tam spousta zajímavých jiných. Hlavně mě však tvůj text donutil přemýšlet. Komunikace je výborný téma, t.

hai_mal
06. 08. 2007
Dát tip
zajímavé čtení *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru