Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mercedess

Výběr: kalais
21. 05. 2001
3
0
2079
Autor
sidi


Světlo a stín kreslily Tě
do chodníků
a oči mužů pořád tlačily naznak
V Karlíně bylas hvězda
tvůj zadek pálil do dlaní
A klín mělas stejně vzrušující
jako je maska auťáku
co tady nikdo nevlastní

Krok dravých laní a oči jako tér
hrávalas plachou ouverturu,
z rudých korálů jsi byla
a bílých prostěradel
Paks jednomu dala nahlédnout pod sukni
uvěřila že bude se modlit
k tvým rozhozeným kolenům

- - - - -

Teď stojíš za oknem do dvora
lokty v dřezu zbytků,
a Svět pije tvoje sny,
jak malé pivo na stojáka
u pípy v hospodě Hrob
U nohou motá se ti kluk
jednou tvoji dceru položí,
pro druhou stranu barikády
staráš se o vojáka

Ještě že jsi žena
zapomínáš ? o(d)pouštíš

krásná je po ní smutno

kafka
23. 07. 2001
Dát tip
zase tady a .... bude to někdy jinak? ne... tak ahoj příště, moje nekonečno! ****!!!!

Janis
27. 05. 2001
Dát tip
*!

sidi
23. 05. 2001
Dát tip


Ramona
vzpomínám, pořád stejně dobrý

~ ~ ~


učedník


_____ ___ ___...!



smutnivý čeníšek


Sala
jsem tak ráda...:)* i když jsi MIMO :)))

budu se modlit ke tvým kolenům -pečeným obzvlášť! :)



Laďa
Líbí se mi "dravé laně", to je dost zákeřné stvoření. :-)
"Svět pije tvoje sny jak malé pivo na stojáka" - dobrý vyjádření, jak okolnosti zneuctily její ideály.
"pro druhou stranu barikády staráš se o vojáka" - doufam, že jsem to dobře pochopila. Snad ho už teď nenávidí za to, co jednou bude - muž. Snad je to ironie osudu, že vychovat musí dalšího, kdo proti ní jednou bude bojovat. Je to tak?

sidi
23. 05. 2001
Dát tip

Omlouvám se za to sloučení kritik nahoře, musel jsem mazat. Já to pořád říkám že člověk jako já nemá mít víc než jeden nick. :)


Laďa:

Z mého pohledu jsi pochopila právě opačně. Kolikrát nechápu jak se krásná sebevědomá holka za pár roků manželství změní k nepoznání. Určitě znáš sama takové příklady ze svého okolí. Je to skutečně čisté zapomenutí, vědomá rezignace, přírodou zařízený přerod ?

A toho malého vojáka u nohou jsem taky nemyslel jako nenáviděného. Matky většinou své syny milují. Ženy vůbec milují na mužích právě to co jim ubližuje.

Ale ano, máš pravdu. Tou ženou netušená ironie? v tom je.


Sala:
Jóóó Salčí, mých kolen ovarových s křenem na talíři, a s plzní od čepu se ti zachtělo. – Ale co kdybychom se raději podívali na tvoje kolínka? :)

Sala
23. 05. 2001
Dát tip
Myslíš ty co je právě dovařuju pod pokličkou? -- zprostředkuji pohled: bílé a hladké..:))) Jauvajs! musel sis máknout? Teď abych se sháněla kde přiložím obvaz na červenající se palec..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru