Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

neplánovaný konec nejmenovaného autora

10. 08. 2007
4
25
5049
Autor
aleš-novák

v dnešní době kompjůtrů...

když se básník zmaže

přijde dom

a maže...


25 názorů

Ó
24. 11. 2007
Dát tip
...takže je to vlastně mazal...

jasně :o)

Marcela.K.
12. 08. 2007
Dát tip
múzák...to je to pravé možná mi ale hrabe ;-)) dovoluji si jedno avi ...pro jednoho, co když se zmaže, tak maže ;-)

mužský rod od múzy je muzeín, ořeci :o)

já nehloubám...raději :o)

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
:-))) nejen v tom, milý alfonso, nejen v tom... myslím, že bychom ještě něco našli...kdybys hloubal :-))

no, tak tady se musím ohradit, mě to chlap dobře nedělá...dokonce mi to nedělá vůbec :o)konečně něco, v čem se lišíme :o)

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
...jo chlapi jsou užitečný :-)) a někdy mi to dělá i dobře ;-))) a mám to zadarmo !!! :-)))

no právě...a natřít plot a přeložit střechu a přidělat kola na střechu auta a...prostě na cokoliv si vzpomenu :o)

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
...no myslím přeházet kompost ;-))

to mi povídejte...

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
...jo jo...bez chlapa to jde těžko ;-))

avox
10. 08. 2007
Dát tip
a nějaký múz, múzák (jak je mužský rod od múzy?!) by se nenašel?... nějak mi chybí inspirace... :-)

některý jsou bi některý lesby některý trans...ale originál múzáka jsem tedy ještě neviděl, to se musím přiznat...ale třeba jich jsou taky 4% :o)

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
jenže já jsem hetero... :-))) a bi se mi nelíBI

múzam se jen chlapi nelíbí znám jeden druh a ten je bi...

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
...já myslela, že múza je jen jedna...ach jo, mám mezery... když ona asi líbá jen chlapy :-))

ale nikomu to neříkej...:o)

avox
10. 08. 2007
Dát tip
Která múza ti tohle našeptala? Asi levobočka od Cimrmana? :-)) */

no, jsou múzy luční a múzy lesní, pak ještě múzy kavárenské noční i denní, atd...záleží na specializaci...a co si kdo objedná...

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
to jsem :-) múzu musíš lákat na vůni lučních květů...jsem debil...jsem psala kroužek :-))

cyniku! a já myslel, jaká že jsi romantická duše!

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
omamná vůně hospody? ... ta s můzou práskne o schody :-)))

ale někdy je to naopak, omamná vůně múzu přiláká :o)

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
:-)) když se básník napije můzu básní zabije :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru