Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Volání z hora

12. 10. 1999
0
0
3550
Autor
Merle

Nemam ted vubec cas (internetovej), tak jen takova kratka blbustka.

Hola, hola, z hora z dola, osamělá žena volá na muže a na sokola. Ole, ole, hore dole, volám tebe pojď sokole. A ty taky starej vole.
Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Volání z hora: hm...spíš hovadinanež blbůstka...využij svůj čas radši čtením nebo na tom prokletým (?) podrbu, ale tohle je na houby...mrhání místem...promiň, ale mi to tak připadá... m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Tyhle blbůstky jsou asi nejlepší. Rozhodně mně to vyhovuje víc, než takový ty intošský věci (naštěstí je nepíšeš). Rytmem mi to trochu připomnělo Zapomnění od MM.

Bambulka
07. 04. 2000
Dát tip
:-))))))))) Tak to jooo! Taky volám z dola z hora na roztomilého tvora! o))

kačka
18. 10. 1999
Dát tip
Upadlo mu křídlo v letu, zobák zhmožděn při doletu, nebe na něj padlo srázem, nezvetil se zdechl rázem, voli vodu vypili, mezitím se zmnožili /vtip-né?

Gity
18. 10. 1999
Dát tip
Tos mě Merlíku fakt potěšil...

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
Hm.. Jestli takovéhle dílo je u tebe hovadina, tak co já tu ještě vůbec dělám?

Merle
16. 10. 1999
Dát tip
Já prostě moc neuznávám krátký básničky, jenom, když mají pointu, a ani pak moc ne. Ty slávku seš romantik lyrik, já realista až cynik. Jak chceš tohle srovnávat?

Špuntík
12. 10. 1999
Dát tip
no ale plodit úsměvný hovadinky, na to je času vždycky dost viď. Dobrýýýýýýý!!!!!!!!

ViNiL
12. 10. 1999
Dát tip
je skoro až děsné, jak moc je to přesné...

Tanizaki
12. 10. 1999
Dát tip
:-)))))

Bříza
12. 10. 1999
Dát tip
starej vůl si splet
Všesokolskej Slet
s spartakjádou bolševickou
schrupnul si tam s jednou mickou
jenže tyhle Sokolky
jsou moc silný - na holky

(že nepřines kytici, má teď v gypsu palici...)

Bibša
12. 10. 1999
Dát tip
Merlíku, ty perlo, asi taky začnu tvořit jenom v časovém presu. Důraznost a krátkost dodává i Tobě jiskru. Tato krásně doplňuje celé tvoje dílo !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru