Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kontrolor humoru

Výběr:
25. 05. 2001
46
7
10774
Autor
Danny

Nevzbudil mě vzbudík, ale zvonění zvonku u dveří. Vstal jsem z postele předepsaným způsobem a hned se šel podívat koho to sem čerti nesou. (mimochodem toto přirovnání se nesmí používat, protože žádní čerti neexistují). Když jsem otevřel dveře, stál tam malý mužíček s předkusem a bezchybně upravenou kravatou. Ani se nemusel představovat a hned jsem poznal kdo to je. "Dobrý den, pane Zlámale. Já jsem kontrolor humoru KH2347 a přišel jsem si vás zkontrolovat." Vytáhl legitimaci a lehce se služebně zasmál. "Vítám vás. Pojďte dál." ...co jsem měl jiného říct?
"Předpokládám že jste právě vstal." prohlásil když vešel do naší ložnice. "Předpokládáte správně." odvětil jsem. Kontrolor se lehce uchechtnul v rámci normy ISO UCH5644 a následoval mě do koupelny. Nemohl jsem se dočkat, až nastane určitá chvíle ... ale nepředbíhejme. "Myslíte snad že v koupelně nastane nějaká humorná příhoda, které byste měl být přítomen?" zeptal jsem se ho natvrdo. "No - mohl byste se třeba při holení říznout a pak byste se musel podle ISO ZASM45646 zasmát této povedené taškařici." V duchu jsem zaklel a pustil se do ranní hygieny. Kontrolor mě pozoroval při holení, cosi si zapisoval do zápisníčku a potom náhle řekl "Ha! Proč se nesmějete??!" "Cože?!" "No udělal jste nyní při holení do zrcadla - zcela spontánně - Veselý Škleb podle ISO SKL12656. Musíte se usmát, alespoň ISO UCH5644, jinak vám budu nucen zapsat trestné body." Usmál jsem se. Ještě nenastala chvíle na kterou jsem čekal.
Při snídani jsem pustil televizi (ISO TV45646) a díval se na zprávy. Pak tam byla reklama na úžasný deodorant pro muže, kterým jde všechno snadno nebo tak nějak. Bylo to tak uhozené, že jsem se musel smát což byla chybka vloudivka. "Proč se smějete? Teď se přece nemáte smát?!? Hody hody doprovody, napíšu vám trestné body". Tohle byl typický kontrolorský vtip, ale nezasmát se mu (ISO ZASM45646) by znamenalo naprostou tragédii, zvláště těsně po kiksu s reklamou. Stále nenastala chvíle na kterou jsem čekal, i když se pomalu blížila.
Při snídani se mi povedlo polít se čajem - z nervozity - čemuž jsem se musel zasmát. Kontrolor předvedl nádherný škodolibý úsměv ISO SKOD45465 - bylo vidět že není žádný amatér, ale opravdový absolvent Vysoké školy kontroly humoru. Ale přátelé, za chvíli to přijde. To, na co čekám.
Při hledání klíčů a kalhot jsem trochu nadával mimo normu ISO NAD25566 ale žádný kontrolor nadávek nebyl přítomen, takže to nevadilo. Když jsem nakonec kalhoty našel na zcela nepravděpodobném místě, nesměl jsem se tomu zasmát, protože norma tuto situaci ještě nezahrnuje - možná po příštím kontrolorském kongresu v Athénách.
Kontrolor mi poděkoval za spolupráci (ISO THX22156), vyzul si přezůvky které jsem mu půjčil a začal se obouvat, že už půjde ven. TÁK - a mám ho!! Vytáhl jsem svoji legitimaci: "Jsem tajný kontrolor zavazování tkaniček ZAV454. Pravá bota nesplňuje normu ISO TKA556466. Hody hody doprovody, napíšu vám trestné body." Co měl dělat? ISO ZASM45646.

7 názorů

Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

... .

((Lavalle - také měl snad ISO..))


Uka
05. 04. 2016
Dát tip
Pobavila jsem se. Dávám tip...

Minty
11. 12. 2015
Dát tip

ISO a vzbudík vzbudily úsměv. /*


Lnice
26. 10. 2015
Dát tip

chi chi chi****


Opět znamenitý nápad. Jenom takový, jak to říct, takový nedomazlený. Neplýtvej zbůhdarma takovýma nápadama. Co by jiní za ně dali! (-:

to jsem se zasmála..:))

JiKo
20. 02. 2007
Dát tip
:-)

blafo*

evalota47
10. 05. 2005
Dát tip
joooooooooooooooo.......nemám slov.............***

johanne
25. 03. 2004
Dát tip
dobrej nápad, človíčku kam ty na to chodíš :))) přesto - máš tu i lepší dílka... nebo jinak :) - takový, co se mi líbily víc ;)

katugiro
29. 11. 2003
Dát tip
hezká věc * pointu jsem čekal ostřejší, ale "Co měl udělat?" to spravilo... :)

Tak to je fakt hustý! Doufám že sem neporušila nějakou normu když sem se smála:-) Prostě TIP

Lysandra
23. 03. 2003
Dát tip
To je boží : ) t*

JASAN
22. 01. 2003
Dát tip
to je fakt prdel

hurvinek
17. 12. 2002
Dát tip
nedavno jsme iso kontrolou neprosli ze by jsme meli spatne zavazane tkanicky?

clovrdik
03. 10. 2002
Dát tip
:-)) to uje úplně skvěle ujetý, ale kdo ví, třeba se k tomu taky jednou dopracujeme :-))) rozhodně tady máš TIP a poděkování dle normy ISO KUJU3589 za dobrou náladu, kterou mi to vyvolalo :-)

ikarka
29. 07. 2002
Dát tip
:-)))))))*

Armand
06. 07. 2002
Dát tip
ISO :)))))))))))))*!

Lucy
19. 06. 2002
Dát tip
:o)) Skontroluj toto! *

Norek
25. 05. 2002
Dát tip
mam strach, že to tak jednou bude dooprady vypadat :-( napsaný je to pěkně

Kami
07. 03. 2002
Dát tip
:o) :o)) :o))) (*)... Na víc se prostě nezmůžu (u takhle břichabolnýho díla nemůžeš chtít hlubší kriku - po mně)

Čmelák
07. 03. 2002
Dát tip
Posílám SUPER TIP :o)) Pozn.: Jako Čmeláka mě momentálně štve, že včelí plásty v rámečcích našich včelích úlů nevyhovují normám EURO **cm x **cm.

Aki
27. 02. 2002
Dát tip
tak mě napadá... bych taky docela rád dělal jednoho kontrolóra... třeba takový ISO SEX69.3ŽEN-1CHL by mohlo bejt fakt zajímavý... :o)))

***!!! :o)))

Pentium
03. 10. 2001
Dát tip
hezkýýýýýýýý tip

Doubi
01. 10. 2001
Dát tip
chochochochochochochochochochochochochochochocho chochochochochochochochochochochochochochochocho chochochochochochochochochochochochochochochocho

TIP!!!


Krišpína
26. 07. 2001
Dát tip
Danny, já jen nechápu, kde ty nápady pořád bereš. tipík pro tebe

MM
26. 07. 2001
Dát tip
já to tu neoznačkoval? ale ale... :)) ber to tak, že jsem to už částečně přejal do praxe :) (*)

crayfish
09. 07. 2001
Dát tip
!!!!! ** ** ** *

Ychtil
08. 07. 2001
Dát tip
ČSN00hum0122, tj. tip

BadAngel
04. 07. 2001
Dát tip
Máš to pěkný, Danny. Dal bych ti tip, ale bojím se, abys nevytáh průkazku tajného kontrolora správnosti udělování tipů, takže z toho nic nebude :-ISO ZASM45646))))))

Adriana
27. 06. 2001
Dát tip
Jééé, to je tak hezký, když se to čte. Ale kdyby to byla pravda, tak už by to hezký vůbec nebylo. Ale je to pěkně napsaný a na základě ISO ZASM45646 dávám típek řady ISO TIP25943.

Open
08. 06. 2001
Dát tip
uffff, StBaci vsude, je mi z toho blbee, nicmene pocin je to ohodnoceni hodnej, lidi zapominaj jak se maj skvele.. nezbejva nez citovat armensky prislovi: >> To ze si paranoidni jeste neznamena ze po tobe nejdou. <<

Zasněná
07. 06. 2001
Dát tip
Já tady na Písmákovi povídky skoro nikdy nečtu (to bych tu strávila ještě víc času než teď), ale teď překvapeně koukám jaká to je chyba!!! Tohle je totiž naprosto dokonalý a SUPER!!! TIP

Anais
07. 06. 2001
Dát tip
* :)

Albireo
06. 06. 2001
Dát tip
Popelucha, Danny: To ještě nevíte, že to číslo jsem tam psal zpaměti, ale klidně si ho zkontrolujte. Já jsem totiž reinkarnace pana Ludolfa :-)

Albireo
06. 06. 2001
Dát tip
avi

Danny
06. 06. 2001
Dát tip
Albi, ty jsi ale číslo. Odkdy TY věříš na reinkarnaci?? :-)

Albireo
06. 06. 2001
Dát tip
Právě že nevěřím. Proto si z toho můžu dělat srandu. Ale číslo jsem - Ludolfovo :-)

Danny
05. 06. 2001
Dát tip
Albi: :))

Danny
29. 05. 2001
Dát tip
Somalec: :)))) to bude tím, že nejsem kontrolor humoru, ale že o nich pouze píšu... :)))) a ani kontrolor čísel, když už jsme u toho :)))))

Bacil
29. 05. 2001
Dát tip
:-)))

Somalec
28. 05. 2001
Dát tip
zdá se, že normy máš nastudovány, jen u označení normy ISO SKL12656 si se nejspíše překlep, druhé čislo od zadu by mělo být 2!!!. No to nic, stejně je to skvělý nápad *!

ruby
27. 05. 2001
Dát tip
mno to je hodne smutny vam se nezda? fuj nechtela bych to zazit za napad sak vis

Popelucha
27. 05. 2001
Dát tip
Že by Vianovy normice???

Ať tak nebo tak – ISO TIP32043.

Albireo :)))


Print
25. 05. 2001
Dát tip
Ach, ISO normy... O těch vím svý!:-( Ale jinak......*****!!!!!

Wopi
25. 05. 2001
Dát tip
No jo. My máme ISO normy i na záchodě....

kafka
25. 05. 2001
Dát tip
:))))))))) ****!!!! skvělý! pardon ISO HAHA258978!!!!!!

nádhera... ** /chci být kontrolorkou:-)/ ale nevím čeho :-))

Spvrivs
25. 05. 2001
Dát tip
Taky dobry. ISO ZASM45646. A tip k tomu.

PHILIP
25. 05. 2001
Dát tip
TIP

PHILIP
25. 05. 2001
Dát tip
(za námět a za zpracování)

TIP!:)

Deltex
25. 05. 2001
Dát tip
Hih, to je cool! Zase jsi Danny nezklamal! Hody, hody doprovody dostaneš *! Měj se fajn! :))

Spvrivs
25. 05. 2001
Dát tip
Hody, hody, doprovody, dostaneš tip malovaný (teda ode mě už máš, to jenom doplňuju to předešlé)

Climaster
25. 05. 2001
Dát tip
....:))))))))))...máš normovanýho tipa ISO647616254632....a všiml sis normovaného smíchu ISO555-10

Climaster
25. 05. 2001
Dát tip
..norma se sekla.../*/

blbjenka
25. 05. 2001
Dát tip
když já ty normy ještě nemám nastudovaný... tak nevím, jestli teď nedostanu trestný body... ale víš co, já se stejně budu smát čemu chci ... takže:
:o))) a chicht!

Kombajn
25. 05. 2001
Dát tip
Jezisi kriste :))) Cece kam ty na to chodis ? Pri rychlosti tvyho psani a pri tvy originalite bys uz mel byt znamej !!!! (a vazenej) autor :) co s tebou mam delat ? az napises neco cemu se nezasmeju, bude to spatny :) hody hody doprovody, pripisu ti kladne body... *!

Albireo
25. 05. 2001
Dát tip
ISO CHE 3.14159265358979323846264338327950288 *

zirafka
25. 05. 2001
Dát tip
umiiii :-))))

Kandelabr
25. 05. 2001
Dát tip
hezky napad, dobré zpracovaní =tip

Rivka
25. 05. 2001
Dát tip
Pan Kishon by se divil... nebo nedivil?:)

Vojtek
25. 05. 2001
Dát tip
tývole...:-))))))) ČSN 501979 :-))) *!

Petula
25. 05. 2001
Dát tip
«ISOTIP» Mám ňáký ISA právě na stole... :-( To ses jim ale hezky pomstil!!! «*»

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru