Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak trochu

20. 08. 2007
8
28
2796
Autor
krempi
Tak trochu
 
 
 
         Nedávno som šla na pivo s kamarátom a prechádzali sme cez polonahých mužov pracujúcich na stavbe. Zastavila som sa a krásne si ich obzerala. Oni ma zbadali a všetci sme sa začali smiať, len môj kamarát nechápal, vraj toto ženy nerobia. Že som sa vzrušila som mu už radšej ani neprezradila. Až neskôr, keď mi on po niekoľkých pivách prezradil, že by ma v tej chvíli najradšej niekam oprel.
Ale musím sa priznať, že potom som nad tým uvažovala- prečo by to ženy nemali robiť? Veď je to také úžasné sa vzrušiť a pritom „nezhrešiť“.
Aj keď to „zhrešenie“ by ma v tej chvíli u(s)pokojilo asi viac.
          Ako pred istým časom. Bolo to už dávnejšie, keď som chodievala s partiou do vtedajšieho baru a tam bol on. Trvalo to naozaj niekoľko víkendov- tie pohľady, úsmevy, hranie sa s vlasmi a oblizovanie vlastných pier. Čistá romantika.
A potom sa konečne odhodlal ma ísť odprevadiť domov.
Samozrejme, hneď pod vchodom by ma bol pomiloval, ale ja ho bozkami zatiahla do výťahu a aspoň cez nohavice mu dovolila ma tuho objímať. A tým to skončilo. Samozrejme do ďalšieho víkendu.
Krásne sme sa takto ešte niekoľko víkendov hrávali a potom, keď som mu nedovolila ma preniknúť, sme si zakývali bye bye. A dnes ma krásny a hlavne ozajstný vzťah.
Musím zdôrazniť slovo ozajstný, lebo poznám aj takého ktorý ma tak trochu vzťah. A toto je už na mňa prisilná kombinácia.
Lebo neviem, čo si mám pod tým pojmom predstaviť. Rozumiem mileneckému vzťahu, kde ide len o sex. Aj takému kde síce ide v prvom rade o sex, ale v pozadí sa objavujú isté emócie. Potom je tu vzťah vážny, kde by sex mal byť, ale hlavnú rolu má láska. Ale mať tak trochu vzťah mi nedáva zmysel. Podľa neho je to vzťah na začiatku a teda rozvíjajúci sa vzťah. Ale buďme úprimný- tento vzťah naozaj ostane len tak trochu vzťahom, keďže už v začiatkoch vyhľadáva iné ženy.
          A preto ja radšej pred takýmto vzťahom uprednostním pitie pivka v krčme a tak trochu vzrušovanie sa tam s neznámymi mužmi od vedľajšieho stola.

28 názorů

VZTAH... Vztah... vztah? Krempi to bere hezky a z té lepší stránky. Taky jsme na Písmáku a ne v socioporadně. My chlapi na to koukáme...hm...však víme z jaké stránky. Náš mozek trpí genitální meliorací, jak jsem nedávno zaslechl tento nádherný termín :-). Realita je však dříve nebo později většinou ledová, jakmile začne jít o vztah: http://vesmir.cz/clanek.php3?CID=1000 Přesto Krempi *

krempi
12. 01. 2008
Dát tip
trefnem? hej

Alexius
09. 01. 2008
Dát tip
si tomu rada ak niekoho ...

krempi
09. 01. 2008
Dát tip
PS mam presnu trefu

Alexius
08. 01. 2008
Dát tip
ok, bude ako povies, mozno ze som sa ja zle vyjadril a bolo to nepochopene co som napisal a uz sa necem k tomu vracat. Nikdy som netvrdil ze nie si stastná... odporucam ti (samo ze je to na tebe) ze vyhybaj sa tym hnusnym jedincom o ktorych pises a ozaj ich uz neries ! to je perfis ! tou frustraciou som necel nic zle vsak aj ty 2.1.08 pisala ze "nebola frustrovana, leda ak chlapmi... " a na toto som myslel PS: dnes ma to zasiahlo priamo bravo krempi a ...

krempi
07. 01. 2008
Dát tip
"tak trochu" neznamena frustraciu... nemam mat preco guraz sa nad niecim povznasat, bo jak zena je mi stastne... nepochopena chlapmi? skor niektorymi jedincami, ktorych ale uz prestavam riesit... kazdy z nas je v istych chvilach dokonaly pre niekoho... tebe sa to ece nestalo? mne ano... velakrat aj obratene... a za nazor sa neurazam... toto som tu nikdy neriesila...

Alexius
06. 01. 2008
Dát tip
krempi precitaj si "TAK TROCHU" a jasne je tam zobrazena frustrovana žena, (ale neviem neviem či mas guráž povzniest sa nad tým že si žena ale možno že vela chcem od teba)ktorá má evidentne nedostatok ... a mozno tak nepochopena chlapmi kde ti ušiel vyznam slova Frustracia t.j. - stav sklamania, bezvýchodiskovosti u jedinca v dôsledku neúspechov. Ty si dokonalá ? Podla toho čo pišeš "a ked si len tak trochu otec- lutujem deti" tak mala by si lutovať tak akurát seba bo si nič nepochopila. Ešte raz, ak si to nepochopila a uražaš za názor ?! Ja som len chcel povedať že nikto nie je dokonalý a ani ja !

krempi
02. 01. 2008
Dát tip
alexius v tomto nenu zobrazena frustracia zeny, lebo tato zena zatim neni a nikdy nebola frustrovana, leda ak chlapmi... a ked si len tak trochu otec- lutujem deti

Alexius
01. 01. 2008
Dát tip
ano, je to uvaha v ktorej je jasne zobrazena frustracia zien v dnesnej spolocnosti, myslim si ze musi este pretiect vela vody aby sme vsetci mohli porozumiet tymto slovam, nasa psychika je jedinecna ako otlacok nasich prstov a tato uvaha je taktiez jedinecna ako aj krempi je. Napr. aj ja som len tak trocha zenaty, otec, kamarat, milenec, a co ja viem co este a jedno viem nikdy nikomu nebudem na 100% patrit to jednoducho neide a kto si mysli opak je mi ho ozaj luto ! "Horavin" celkom suhlasim s tym co pises

Horavin
31. 12. 2007
Dát tip
Přesně :-) ! Tentokrát raději bez patosu...

krempi
31. 12. 2007
Dát tip
mozno zistime ale ne to co by sme mali :-)

Horavin
28. 12. 2007
Dát tip
hej a bez toho nezistime nič...

krempi
28. 12. 2007
Dát tip
hej slovek v podstate nevie kdo si co zasluzi, lenze treba robit tak jak citime ze sa ma v danej chvili diat, lebo az pak zistime ci stalo to zato...

Horavin
27. 12. 2007
Dát tip
Ten rajcovní úlet první části ústí do finální úvahy velice moudrou logikou, jakou obvykle nejsme ke své smůle ochotni od něžného pohlaví akceptovat zvlaště v okamžiku, zaskočí-li nás "poněkud nepřipravené." Pak obvykle opouštíme přístav osamoceni na lodi a s vlajkou na půl žerdi vzdáváme falešný hold dámě, která si nic takového nezaslouží.

palino8
08. 10. 2007
Dát tip
xxx

krempi
22. 08. 2007
Dát tip
Norsko no na pismaku ako napr dnes o chvilu :-)

Norsko
21. 08. 2007
Dát tip
kde jsou tvé verše

krempi
21. 08. 2007
Dát tip
JiKo ale jaka uvaha, je to pre radost :-P

krempi
21. 08. 2007
Dát tip
kille a LAMOUUUU dakujem... jj, neco podobneho mam aj pod nazvom "Zenateho milenka, alebo ako chuti uprimnost", tak skuste, mozna teky potesi :-))

krempi
21. 08. 2007
Dát tip
divotvorca- isteze su aj ine vztahy ale v tomto tu slo prave o taketo vztahy...

LaMouette
21. 08. 2007
Dát tip
juuu tohle takovy povidani ze zivota mi naramne prislo k chuti.. a navits se to mots pjekne cetlo.. Prijde mi to jako takovy momentalni uprk myslenek v hlavje.. takovy jako ze si pomyslis na lizatko.. a pres mylyjon prchavejch okamziku.. kery se ti vybavi.. a navzajem na sebe navazuji.. se ceba dostanes as k temu ze si musis nutne koupit novy boty..:-) todle se mi vazne bajecne cetlo..:-)

JiKo
21. 08. 2007
Dát tip
je to úvaha řekl bych :-)

KILL11
20. 08. 2007
Dát tip
wow, krempi. Ten začátek se mi líbí, je takový fajně odvážný, pak už trochu zpomaluješ a mění se to spíše do úvahy.

Renas
20. 08. 2007
Dát tip
vztahy zabijaju lasku, zabime vztahy!!! to mi raz napisal minim:))) podla mna vztah ma iba clovek, ktory to moze povedat, ze ho ma... a clovek nikdy nevie co sa mu deje za chrbtom a vacsinou nevie ani, co sa mu deje pred ocami

Kazda strana ma dve mince **

divotvorca
20. 08. 2007
Dát tip
hmm...su aj ine vztahy...a nemsuis to triedit medzi sex a lasku...alebo suknickarcenie...ono...nie vsetko ej minca aby to amlo len 2 strany...

divotvorca
20. 08. 2007
Dát tip
hmm...su aj ine vztahy...a nemsuis to triedit medzi sex a lasku...alebo suknickarcenie...ono...nie vsetko ej minca aby to amlo len 2 strany...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru