Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ospalá

12. 10. 1999
0
0
2000
Autor
Tanizaki

Ráno

Přísný řád na každou jízdu Projedem se po vlasech Rozechvěle pro svůj klíč jdu Odemknu si branku ...(v)zdech... Řádné kruhy pod očima Poukázka na spánek včera prošla; novou nemám Buším zámkem do vrátek... Vratná kniha titul střídá Loupí snové představy Drkotání zubů... Tíha rozmazané postavy tiskne kliku -- a pak kýchá rovnou městu do brány...
slavek
16. 10. 1999
Dát tip
pokaždé něco nového...

Merle
13. 10. 1999
Dát tip
djPse, tak na tohle bych nepřišel, ale když si to čtu podruhý, musím ti dát zapravdu.

kačka
13. 10. 1999
Dát tip
Nádhera - i mezi těmi zdmi, nakonec dobře, že tu jsou, alespoň jak pro koho. Jen se nenech zazdít názory nebo držet při zdi, patříš na sluníčko !

Bříza
13. 10. 1999
Dát tip
Ahoj ! Zdá se, že přístup k vlastním adresám v Písmáku skončil. Najdeš mne na adrese
: linek @beba.cesnet.cz (pokud ji ještě nemáš :-) Určitě se ozvi a napiš svou !
(promiň, že píšu pod básničku a jako anonym, ale jinak to už nejde ....

Krytyk
12. 10. 1999
Dát tip
:O:O))

djPes
12. 10. 1999
Dát tip
Vyhoda poezie je, ze si ji muze kazdy vykladat po svem a nepremyslet, co tim chtel basnik rici. A tak jsem zavrel oci a videl to, co jsem chtel videt. Pro mnohe by to bylo znacne nemravne.

ViNiL
12. 10. 1999
Dát tip
no, to to...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru