Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kosí mokrá

27. 08. 2007
4
12
2386
Autor
Dáša

malinká vzpomínka na léto ještě ...

Je po kapkách

a kosi

jsou smělí

jako chlapci z gymnázia

s chmýřím pod nosem

 

Je po kapkách

a kosi

jsou bosí

jako děvčata, kterým

vykukují cůpky

zpod deštníků

 

A chmýří

se čepýří

 

kosi...


12 názorů

slivaka
23. 11. 2009
Dát tip
:)líbí*t.

Oldjerry
23. 10. 2007
Dát tip
Jo, to je dobrý....

Dáša
07. 09. 2007
Dát tip
Jopol: no teda já koukám! ;o) děkuji, jsem potěšena ;o)

martinez
07. 09. 2007
Dát tip
tak :o)

Jopol
07. 09. 2007
Dát tip
Ad Martinez: právě proto jsem tam také vymezil to "skoro"; ovšem na straně druhé, alespoň ty miniatury se kterými jsem se tady dosud setkal já, měly v naprosté většině opravdu něco do sebe. Ovšem to může být prostě a jednoduše tím, že já naprosto nečtu všechno, nýbrž "své" autory si dosti restriktivně vybírám...

martinez
05. 09. 2007
Dát tip
esi si ju měla v konceptech a dala ju až dnes ven, tak se objevila 27.8. ... to je vada konceptů... a nebo si nezatrhla doporučit, to by byla chyba v tobě :o) je to milý :o) Jopol: ne každá miniatura je automaticky dobrá a hluboká... sou jich tu mraky... a ne vždy potěší :o)

Dáša
05. 09. 2007
Dát tip
Jopol: ty umíš potěšit ;o) Gagi: díky avox: děkuji za reakci,znova jsem ji nepsala a tipů tedy moc není ;o))

avox
05. 09. 2007
Dát tip
mám pocit, že toto jsem už četla a tipovala, nenapsala jsi ji znova? nebo jen neprošel můj tip? mám na zahradě kosí bratry, to je podívaná! :-)) */

Dáša
05. 09. 2007
Dát tip
protože se mi nevím proč neobjevila na úvodní straně, dovolím si pár aviz ;o)

Gagi
04. 09. 2007
Dát tip
Taky jsem kdysi býval..., dávám /*

Jopol
01. 09. 2007
Dát tip
Kdo se pustí do poezie miniatur, ten má téměř automaticky u mně dost velký bonus: skoro vždycky je tu - pod zdánlivě jednoduchým, až banálním povrchem - skryto něco hlubokého, něco nevyslovitelného...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru