Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dievčatko...

30. 05. 2001
4
0
1511
Autor
Sýkorka

S obdivom k útlej knižke o konci detstva a k tvoej poézii, NASO. :o)

Som závislá

od Tvojej poézie

 

v ktorej ťaháš za uši

nedostatky

 

aj omrvinky sú s veľkým O 

ako posledné a prvé Jahody 

 

(len tak si ich nekúpim)

 

Som závislá

od Tvojej poézie

 

a to priamo medzi riadkami 

 

Som totiž dievčatko,

ktoré nevie

 

o konci búrky vlastných citov

 

ktoré nechce

ani tušiť to,

 

čo už dávno vie.


Mythus
11. 07. 2001
Dát tip
che che chi... :)

Bacil
30. 05. 2001
Dát tip
Tip pre Sýkorku - aj pre Nasa, ste skvelí obidvaja.

Sýkorka
30. 05. 2001
Dát tip
mimochodom, Naso, môj obdiv nemá hladkať tvoje ego!!!! Ale tvoje básnické črevo :o))), takže som Ťa síce pohladkala po brušku, ale vrnieť z toho ako mačiatko nemusíš, hihihi :o)))

Naso
30. 05. 2001
Dát tip
Vŕŕŕŕmm. vŕŕŕŕm, vŕŕŕmm...

Bix
30. 05. 2001
Dát tip
:o)))

kalinka
30. 05. 2001
Dát tip
píp again!:o)

kalinka
30. 05. 2001
Dát tip
píp zapomněla pípnout!:o)

Naso
29. 05. 2001
Dát tip
Waw na n-tú... Musím povedať, že zatiaľ som takúto reakciu (a už vôbec nie zbásnenú!) nemal na žiadnu z mojich kníh. Teraz si moje ego pošteklila na brúšku (ako v sobotu toho šľachtického kocúra v čajovni), od blaha dosahuje nirvánu (ktorú ty až tak neuznávaš), takže prestaň, lebo dosiahnem absolútno a zabudnem sa prevteľovať do nových básní... A to by dievčatko, ktoré nevie, nechcelo. :-))

Sýkorka
29. 05. 2001
Dát tip
:o))) Naso, to je tým, že si nám v čajovni a u Teba ukázal len tie dobré vlastnosti, mal by si začať s tými zlými, hihi :o)))

Sýkorka
27. 05. 2001
Dát tip
teraz mi napadlo, že koniec by mohol byť aj takýto: ... ktoré nechce ani tíšiť to, čo už dávno vie. A tá báseň by bola aj tak pravdivá :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru