Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mohl bych

04. 09. 2007
9
16
2272
Autor
ThatGuy

je to krátké, tak by vám to snad nemuselo dát tolik práce...

Mohl bych

Byl krásný slunný den, z nebe se snášely mokré kapky mokré vody a já v tričku, promoklý na kost, vůbec nechvátal domů. I když jistě slunný den byl, slunce nebylo přes mraky vidět. Ale mě to nevadilo, protože jsem přemýšlel. Že bych se mohl příště zkusit vyhnout kalužím. Že bych si mohl koupit nové triko, nebo rovnou mikinu. Že by mě zítra mohlo bolet rameno, abych nemusel na chemii. Že bych místo poflakování se a tváření se utahaně mohl jít na brigádu, abych na to triko (mikinu) vůbec měl. Že by se bolest ramene mohla změnit v chřipku a já bych nemusel do školy vůbec. Že bych si mohl v pondělí (až chřipku vyležím) přinést do školy polštář, abych to lépe snášel. Že…a pak mne přejelo auto.


16 názorů

ThatGuy
06. 05. 2009
Dát tip
mokré kapky mokré vody jsou schválně, myslim ze nejsi prvni kdo na to upozornuje, presto nesmazu :)

Narriel
06. 05. 2009
Dát tip
Hele, má to nápad, má to jiskru, ale bez toho auta na konci by to bylo lepčejší ;). Jo, a na začátku se Ti opakuje párkrát po sobě to mokro - pozor na to ;).

Moonboy
13. 12. 2008
Dát tip
ten konec se dal očekávat, ale jinak fajn... *

Trilian
07. 12. 2008
Dát tip
super, ten konec je jak facka. t*

Alú
21. 02. 2008
Dát tip
:-D tohle znám, hm... aspoň jeden den zůstt s tou rýmou doma, ... hm bylo to fajn ale nestihla jsem zkouknout všechny filmy... další den, další den, další den... Alú k tabuli, jsem tu týden nebyla; nevadí.

ThatGuy
12. 11. 2007
Dát tip
vsem diky. prekvapilo me kolika lidem se to libi... nejspis je to neprimou umerou delka - popularita...

jo, hezky se to čte...

jarouch
08. 09. 2007
Dát tip
přečti si tu blbost od 3D-chleba, takovy ty nevtipny ftipy, ten jeden z nich s tou pointou,...... to je tenhle v hodněl epšim podáni

RealPedro
06. 09. 2007
Dát tip
Tip :D tohle mě dostalo..... To se ti brácho povedlo...

Hezky se to čte, zajímavě to vyvrcholí, dávám tip :-)

Ten konec moc pro radost není... Ale celkově je to fajné, t.

ThatGuy
04. 09. 2007
Dát tip
Jedine dle reality je to s tim polstarem...:)

ThatGuy
04. 09. 2007
Dát tip
diky, to potesi :)

Daryll.x
04. 09. 2007
Dát tip
tak tohle je HUSTÝ. Nevim, jestli jsem tak nepřemýšlivá, ale ten konec mě překvapil. Je to hezky napsané, hezky se to čte a tak.... Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru