Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fletchere ...

Výběr: oleandr, Print
06. 09. 2007
15
18
2681
Hledám tě už tak od půlnoci - miluješ skrýš svou pod mou vanou dnes ale mám tak zvláštní pocit že nechceš hrát na schovávanou dva dny se vláčně ploužíš bytem - kam zmizelo to hravé kotě? kam panička tvá dříve s citem že srdce její nenašlo tě? jen zpovzdálí dekou a čajem tě dokázala chvíli hřát a že si už moc nepohrajem když rozhodl ses umírat bylo tak zřejmé až jsem chtěla nechat tě spinkat v ústraní jsou chvíle kdy jsme bezbranní *** našla jsem si tě pod postelí na polštář nezbylo ti síly - byli jsme blízko jako vždycky i v tu nejposlednější chvíli teď jak mám jít a zvednout tílko zdroj štěstí hebkých dotyků - je chladnoucí a ztrácí zájem mazlit se třeba ze zvyku?! kočičí Pane jak mi známo je podruhé v smrtelné křeči - má kočka devět životů? tak už ho prosím začni léčit kdo zaplnil by prázdnotu?

18 názorů

Print
08. 10. 2007
Dát tip
velmi, velmi a moc***

palino8
02. 10. 2007
Dát tip
skvelé!

oleandr
15. 09. 2007
Dát tip
líbí moc

Petrusha
12. 09. 2007
Dát tip
aale chudatenko kukadlaté murovaté ... :(((

Macíčku, sbohem! + ********** +T

Markel
08. 09. 2007
Dát tip
:-((( - T

Milly
07. 09. 2007
Dát tip
:-) (a děkuju, víš.... Napsala jsem něco.. jednoduchýho pak- po přečtení věnovaných stránek- pošlu avi.......)

Jé, Milly, to je milé ...

Milly
07. 09. 2007
Dát tip
.. k

Milly
07. 09. 2007
Dát tip
.. k

guy
06. 09. 2007
Dát tip

...

Abi
06. 09. 2007
Dát tip
Jarmila: Chápu, kdysi jsme měli psa, zemřel stářím, našli jsme ho též..ale v přírodě. Prostě měl své oblíbené místo a tam se vrátil umřít, když pocítil svůj čas. Asi podobně jako tvůj kocourek..

malykuba01
06. 09. 2007
Dát tip
* moc hezké, silné, na dřeň....au..až to bolí...schází mi schopnost Shakespearova k hodnocení si zvolit slova a vlastně ani mi to nepřísluší, když člověk nekonečnou duši tuší

modlitba dolétla pozdě ... anebo ........ vzal si ho právě k doléčení k sobě .......

Abi
06. 09. 2007
Dát tip
Krása..byť smutná*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru