Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání na Kampě 8.9.

06. 09. 2007
3
55
8491
Autor
papouch

připomínám

tož tak:
Tradiční setkání na Kampě 8.9., tam někde pod stromem, však se najdem
asi tak od 10:00, možná pozdějc o fous
Slezeme se, pokecáme, kdo si co donese, to si sní a vypije
nebo mu to vypije někdo jiný
letos bude v Čertovce vody hafo, tak kdo tam vleze tak bude mokrý
kdo bude přednášet ufňukanou vlastní tvorbu bude do ní hozen násilím
no a pak se budeme trousit po praze, vcházet do hospod a tak, no jako každý rok

Pro ty, kdo tam nikdá nebyli a pro paliče neoOpicu: Oheň se zakládat nebude, buřty se opíkat nebudou, stanování jest na Kampě zakázáno. :-)

Kdyby někdo bloudil, nebo jinak si zoufal, tak 728422721 jsemť já, papoušek malinký.

p.s.
asi přijedu malinko pozdějc, holt když pražské setkání organizuje brňák a musí tam nějak dojet.. .-))
ale vy si určitě poradíte a chybět vám nebudu  :-)

55 názorů


no jo..,pro sluníčko je to těžké mezi spoustou cizích lidí...

Milly
18. 08. 2012
Dát tip
Tos mi dal..! :-D Já myslela, že si to Papouch rozmyslel, že už nás nechce vidět.. 8-), a ona je to ta 5 let stará pozvánka.. :-((

:-), 8.9. nemám službu, budu na návštěvě v Pardubicích, neouši...Alespoň tak to plánuji...no..,ale Kampa, ta mne láká..,já tam nebyla spoustu let, žije tam kousek má první láska, to je,co? zdravím neoopišku...

jé..,já jsem tenkrát přehlédla rok:-) asi přišlo nějaké avízo a já nepřečetla to datum, neouši...zdravím

možná, že bych i já z Moravy přijela:) mějte se fajn:)

Milly
27. 04. 2012
Dát tip
Díky, to jsem nějak včera vůbec neviděla..

sk8ergirl
27. 04. 2012
Dát tip
Milly: jméno je totiž pismak, bez čárek :)

Milly
27. 04. 2012
Dát tip
..mimochodem, když už..., papouchu, vážně by nebyla chuť uspořádat další setkání...? .o) Avi všem.

Milly
27. 04. 2012
Dát tip
sk8ergirl: ahoj, jsem se chtěla kouknout na Tvý fotky z Kampy a nefunguje mi to... :-( Jméno písmák, heslo akcesrazy a nic!

zzlatý
03. 10. 2007
Dát tip
Pobavil jsem se, znělo to jako "pěkně zpracované" hlášení místního rozhlasu na vesnici... Tohle jsem jednou slyšel na jedné vesnici ...... a né abyste se ožrali, jak posledně, kdo má tu čekárnu (na autobus) po vás furt uklízet...

NePoe_ta
11. 09. 2007
Dát tip
papouchu, děkuji za avi (čímž se mlouvám autorům 111 avi, odpovědět na které sem již rezignoval), však než sem stihl seběhnout k řece; Kampa již od břehu odražená, a nebylo toho mostu v čase, ... nebylo, jen jakýs převozních z Kampy mával roztřepeným hadrem co ho strhl z kůlu uprostřed Campu. Osud těch co vždy stojí na levém břehu :)

Čí byl ten maďar? :)

thalina:moc hezké fotky..:o)

sk8ergirl
10. 09. 2007
Dát tip
jikouše, přišla, ale mám to tam tak schválně, nechci, aby mi do toho lezli jiní lidi...

JiKo
10. 09. 2007
Dát tip
sk8 tys eště nepřišla na to že na tom rajčeti to jde publikovat i bez zdržujícího hesla?:-))

Milly
10. 09. 2007
Dát tip
Jeee, to mě mrzí, že jsem přišla o Jonáše se saxofonem.... :-( Ale jo, dobrý to bylo... :-))

jt
10. 09. 2007
Dát tip
podle fotek to vypadá na moc moc vydařenou akci .. ;-)) tady pršelo a pršelo - fajn, že vám počasí vyšlo. mi to snad vyjde příště .. :-)

Celebrian
09. 09. 2007
Dát tip
Celebrian může za všechno!!!!!!

sk8ergirl
09. 09. 2007
Dát tip
vy ste s těma fotkama rychlíci, to je děsný :) tak já taky se svojí troškou...a jestli se vám zdají mizerný, tak za všechny rozmazaný fotky, za všechny uříznutý hlavy a kusy těl může Celebrian, páč ta převážně fotila :) takže: http://tereza-p.rajce.idnes.cz/ (přihlašovací jméno: pismak , heslo: akcesrazy)

Rowenna
09. 09. 2007
Dát tip
tak tvoje fotky jsou opravdu hezké, no. :-)))

Rowenna
09. 09. 2007
Dát tip
Neumím dávat odkazy - takže kontrol c, kontrol v, dyk víte, tak kampa byla taky fajn: takhle: http://jenia.rajce.idnes.cz/KampaSBasniky/ a neříkejte mi, že ty fotky jsou mizerný, já to vím... a tak dále. A navíc jsem před pěti minutami zjitila, že doma byl plonkový skvělý foťák a já fotila tím divným bakelitem... no nic... tak příště, jo?

sk8ergirl
08. 09. 2007
Dát tip
Bylo to fajn, děti, ne :)

janku, ha!

JiKo
07. 09. 2007
Dát tip
Soudruh_O: metanol? tak to bojuješ proti slepotě spíš :))

já nemůžu..tak se hezky bavte :o)

Kritik: Máš shon, ne? Tak necourej po světě, držko. Dero: Ha! Tužka!

Dero
06. 09. 2007
Dát tip
Já nepřijdu, protože bych se vám okoukal. Ale skutečný důvod vězí úplně někde jinde. Nechci o tom mluvit. Ačkoliv je pravda, že musím Šerifovic rodině vrátit tužku (hábéčko, s gumou na jednom konci), tak sám nevím...

pokud mě zítra něco nepřekvapí, přijdu určitě. a prásknu i rowi. jakože ta taky. kony prý ale ne, páč je lump a rošťák. svetry s sebou.

Leda večír, na několik mnoho pif.

sk8ergirl
06. 09. 2007
Dát tip
já přijdu, to je jasný! :) (a ať kouká přestat pršet!)

papouch
06. 09. 2007
Dát tip
jo ... jsem zapomněl ... je to v Praze .. né v Pejřimoujě néé, v Praze to je!! :-)

papouch
06. 09. 2007
Dát tip
áávü

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru