Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Globalizace

06. 09. 2007
1
2
1829
Autor
Pecy

Tak nějak si to představuji: Bůh se podívá úkosem na zemi a říka si: "kterej hňup tu postavil ten skleník?"

Globální oteplování

To co to globalizace asi všichní víme. Poslední dobou se s tímto pojmem potkávám docela často. V novinách, v televizi...Všichni jsou chytří jak encyklopedie a tak toho je všude plno, co už s tím, že každý tvrdí v podstatě něco jiného.

Co si teď prostý člověk, jako třeba já má myslet? Všude se potkávám s články, v čem nám globalizace škodí, co škodí a kdo. Vidím, ale jen plány na to co by jsme měli dělat. Ne to, že by někdo neco dělal. Ne že by mě téma globalizace nezajímalo, to by mělo zajímat každého obyvatele naší planety, pokud se nechystá stěhovat na měsíc. Ale skoro žádná iniciativa, třeba se něco děje jen do toho nevidím...nevím, je to můj názor.

 Ale co zase budu moct vyprávět vnoučatům příběh začínající větou - To já jěště pamatuju jak jsme u nás neměli moře...


2 názory

Domii
16. 09. 2007
Dát tip
hehe zasmál sem se ... ***

Daryll.x
06. 09. 2007
Dát tip
ta poslední věta je přesná!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru