Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cizí svět

07. 09. 2007
3
9
1955
Autor
ThatGuy

Cizí svět

Zase znovu jsem zabloudil. Myslel jsem, že u mleté kávy to je doprava, ale očividně tomu tak nebylo. Probůh už abych viděl instantní nudle, u nich se vždy cítím v bezpečí a na správné cestě. V dálce vidím chladicí box s pudinky, sýry, salámy, mlékem a jogurty, které mají obsah 0 snad úplně všeho, ale přesto se jich najíte, dnes již počtvrté. Ale už jsem v povědomějších končinách. Zahnul tedy jsem vlevo v naději, že konečně uvidím cílovou rovinku, kterou se proderu až k pokladně. Ukázalo se však že jsem se dostal do oddělení levné elektroniky a tak jsem se v zoufalství vrátil zpátky. Zamával jsem na pozdrav chladicímu boxu a naprosto bezmyšlenkovitě jsem si vybral cestu, co byla zrovna po ruce. Po pěti minutách jsem se dostal na konec fronty, která pravděpodobně zasahovala do několika časových pásem a s úlevou jsem si stoupl na její konec. A to jsem si chtěl jenom koupit mattonku a pár rohlíků.


9 názorů

kachlicka
17. 09. 2007
Dát tip
No a gympl jako není studium!??? Trochu více si věř!!! :-)

ThatGuy
16. 09. 2007
Dát tip
no student...to prehanim, ja jsem jeste na gymplu, student nejspis budu casem...pokud me nekdo bude chtit...

kachlicka
16. 09. 2007
Dát tip
Taky student??? No, to mně se to právě občas stane a peněženka potom pláče. :-D

ThatGuy
15. 09. 2007
Dát tip
:) to mi muj skomny studentsky fond nastesti nedovoli ;)

ThatGuy
15. 09. 2007
Dát tip
:) to mi muj skomny studentsky fond nastesti nedovoli ;)

kachlicka
15. 09. 2007
Dát tip
Jo, přesně tak to je. A největší sranda je, že v tom bludišti vždycky zhřešíš a nakoupíš toho víc, než kolik jsi původně plánoval.

ThatGuy
11. 09. 2007
Dát tip
albert jeste celkem ujde, ale vic nereknu, byla by to negativni rečklama ;)

RealPedro
11. 09. 2007
Dát tip
Ty si byl v Albertu v Domažlicích? Moc dobré...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru