Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Eliminace stesku

09. 09. 2007
18
14
1941
Dnes už to nejsem já a nejspíš ani ty … na prstech spočítáš hodiny prožitý v jediný posteli bylo jich akorát k nabytí čistoty když jsi mou kůži krad´ bez zrnka jistoty že nejsou poslední doteky po vášni zardělých pletí ještě se ohlédni řekni: Jak je ti? Dnes už to nejsem já a nejspíš ani ty … všechno je minulost myšlenky zabitý strachem co zaživa čistý cit zazdívá jednou se probudí - dnes už se nedívám za sebe jako když byla jsem dítě přesto mě svádí říct: Má lásko chci tě! Dnes už to nejsem já a nejspíš ani ty … vrátí se vůle vzít stržený závity s rozkoší do rukou srovnat co dá se třebaže ještě dnes sám nevyznáš se co vůbec stalo se proč už tu nejsi se slzou na nose zavoláš: Kde jsi?! Dnes už to nejsem já a nejspíš ani ty … zůstaly střepiny do srdcí zarytý - zas úhly pohledů o trochu jiný budem si napořád navzájem stíny v myšlení v konání - ten zákon platí čas vzácných splynutí možná se vrátí …

14 názorů

palino8
02. 10. 2007
Dát tip
veri najs

zzlatý
24. 09. 2007
Dát tip
nechci se opakovat, zopakuji pouze tip

darksky
15. 09. 2007
Dát tip
nadhera diky milly t*

Dík za avi :)


Milly
13. 09. 2007
Dát tip
avi

Milly
13. 09. 2007
Dát tip
Pořád se ohlížím..... a myslím, že se nevrátí........ a tohle ve mně vyvolalo stesk docela spolehlivě..... :-) -t-

***

Co udělá pár dní, když tady nejsu...!? **

nonamebeast
09. 09. 2007
Dát tip
tip..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru