Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak bude na podzim

09. 09. 2007
3
13
1490
Autor
Zlej chleba

Naproti
ořezali keře
a nechali je
na ulici
pro výstrahu

Na vrata kostela
farář přibíjí kočku.
Za tři dny jí
dá čerstvé mléko.


Tuláka v křoví
rány kladivem
nevzbudí.


13 názorů

Zlej chleba
13. 02. 2008
Dát tip
pleteš do toho významy,který tam vůbec nejsou. Vzhledem k tomu, že jsou to TŘI sloky a prvky první a druhý jsou v tý třetí (která je v podstatě vyvrcholení), tak je to prostě trojice. Jsou tři, proto trojice. Myslel jsem to jako vtipnou odpověď pro Řízka, kterýmu po přečtení zjevně nedošlo, jak spolu sloky souvisí. Vůbec nijak to nesouvisí se svatou trojicí sakra. Kdy už se vy buddhisti naučíte chápat věci tak, jak jsou a nepřisuzovat jim nějaký subjektivní významy a konotace?

Zlej chleba
12. 02. 2008
Dát tip
myslel jsem to tak, že církev nařizuje, co si maj věřící myslet :) z toho vycházela moje poznámka, že v tomto díle vztah tří slok navzájem a svaté trojice je prostě bez debat, je to dogma a tim to hasne, kapíruješ?

Zlej chleba
12. 02. 2008
Dát tip
to nevadí, ber to jako že to tak je, přesně podle praxe cürkve ;)

Zlej chleba
11. 02. 2008
Dát tip
je to něco na způsob boží trojice :DDDDD

Řízek
11. 02. 2008
Dát tip
nejak mi na sebe ty sloky nepasujou, nechápu, jaký smysl na sebe vážou,...

suuva
14. 12. 2007
Dát tip
jo kočička se mi taky libí...tip i když zbytek se mi zdá trošku prázdnej:)

farar pribiji kocku na vrata. to je tak rozkosne brutalni!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru