Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

deset, kurva....

09. 09. 2007
15
22
5825
Autor
Oldjerry

ten druhý den

Máš v jich sobě deset
a v hlavě mistral,
to jsi chtěl, tos potřeboval...
pohazuje to s tebou
jak ruce horkým bramborem
Ale to jsi nechtěl...

jenže

ten náklad už
a člověk není obrubník
tak vyčistit si hlavu
a chvíli nemyslet na to,
že ti hrozí výpověď,
že žena má zpožděno,
že syn ve škole rozbil okno,
že auto má sjeté...
(ty sám už taky jedeš čtvrté)

už toho bylo dost

teď vyprávíš
jak jsi na vojně
chodil s ženou velitele
(zasloužil si to, byl...
Co byl ? třeba tak v pytli
jako teď ty...)
Hrdino!
Dnes prostě žiješ jinde,
ale zítra...

Okno ve škole je stále rozbité

Výpověď nikdo nestáhl.

Zaplať pánbůh,

aspoň, že žena ...

 

ráno sháněla vatu.

 


22 názorů

Oldjerry
30. 05. 2008
Dát tip
satannáši - to se taky opravdu stalo a vzpomněl jsem si na to na 38. výročí události....

satannáš
29. 05. 2008
Dát tip
ju, takovej je život T

Oldjerry
03. 10. 2007
Dát tip
Palino 8 - ty ses odvolal na jt - já se dovolávám na odpověď, kterou jsem mu napsal. To není negace kritiky, chci jen, aby byla forma i obsah chápána jako jeden celek. Představ si chlapa v této situaci - neprožíval by to právě takhle ?

palino8
03. 10. 2007
Dát tip
súhlas s jt

Oldjerry
12. 09. 2007
Dát tip
Prvoočko - nejdřív k této : ne, nebo jen velmi částečně, je to složený příběh ze tří segmentů. Ovšem je pravda - měl jsem k nim blízko ... je to o mých o něco mladších kamarádech... Tady ti děkuji i za ostatní návštěvy a stopy, které jsi u nich zanechala. Drž se, děvče !

autobiografická? *

A n n e x
11. 09. 2007
Dát tip
i takový je život... znám ***

Oldjerry
10. 09. 2007
Dát tip
IVO, Smrťák, avox, silence, vesuvanko, Romane - dík za tipy i připomínky - je to na hraně a já si toho byl vědom od začátku, ale takový je život... jagaro - to jsem zestručnil - on řekl : Kurva, já už jich mám deset a eště nejsem ožralej. Chyba - už byl a nevěřil mi to...

IVO
10. 09. 2007
Dát tip
Do totohle jsem občas spadl, naštěstí z jiných důvodů. Teď už jsem nad věcí, haleluhah! *T

avox
10. 09. 2007
Dát tip
takový únik... nic neřeší, ale asi pomáhá... na chvilku... */

silence
10. 09. 2007
Dát tip
mmm, nesedla mi prostredni strofa, spatne se mi cetla :( Skoda ji ... Jinak si ale dilko * zaslouzi, alespon dle meho nazoru :)

Oldjerry
09. 09. 2007
Dát tip
Ostrej - skoro bych řek', že je to psaní o autě. Tak to mne bere, protože jsem chtěl napsat o jednom dobře přiožralém známém a také o příčinách toho, že ač je zdrželiý, přesto... No - asi se mi to nepodařilo, nakonec to potvrzuje i jt...člověk musí být rád, že si ho někdo všimne. jt - chtěl jsem, aby to bylo takový, jaký to je. To je téma, které se nedá česat...Možná že by se ta dalo zpracovat líp - ale řeklo by to to, co jsem chtěl říct já... možná i jo, ale teď zrovna nevím, jak. Dík za připomínku. Romane - ď, to je pro lidi, kteří znají život dole. Škoda jenyka, ten tomuhle rozuměl....

vesuvanka
09. 09. 2007
Dát tip
dobré :-))) TIP

jt
09. 09. 2007
Dát tip
jsou v tom fajn příběhy, se kterjma by se určitě dalo pracovat líp - přijde mi to tak nějak zmatečně poslepovaný a i když to třeba prolog jako že trochu omlouvá, lepší dílko to z toho rozhodně nedělá ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru