Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Epitaf

29. 05. 2001
2
0
1941
Autor
BadAngel

věnováno mému potkanovi v době, kdy ještě žila sousedovic kočka...

Na polouku mezi ploty
stojí malý domeček
u domečku někde v hlíně
bude stát i hrobeček

 

včera večer zemřel potkan
ten, co jsem ho měl tak rád
že jsem každý den ho z lásky
chtěl sedumkrát zakuchat

 

zemřel smrtí přirozenou
ta potvora pitomá
utekl mi večer z pilin
teď ho kočka v břiše má

 

Na palouku mezi ploty
stojí malý hrobeček
v tom hrobečku v břiše kočky
leží můj potkaneček...


clovrdik
28. 06. 2001
Dát tip
třetí sloka je dost dobrá

Junkie_23
26. 06. 2001
Dát tip
prva sloha je dokonala... a potkany su POTKANY!!!!!!!!! Pekne sa staraj o hrobecek...

BadAngel
06. 06. 2001
Dát tip
Verita: citlivko! :) pořád lepší než kdybych tu sbírku měl psát já... :))) ostatně potkanům u nás doma teď moc nezávidim, sestřička s nima zkouší bungee jumping na vocase ;-))

BadAngel
04. 06. 2001
Dát tip
Děkuji za nabídku, potkany mi teď nabízí kdekdo. Možná zkus někoho, kdo chová hady :)))

Verita
04. 06. 2001
Dát tip
BA.: kruťáku! :) ještě potom budu muset napsat celou sbírku epitafů... :)))

Verita
02. 06. 2001
Dát tip
a nechceš nového, mám tu nějaké bezprizorní...? :)))

BadAngel
30. 05. 2001
Dát tip
Zasněná: v koččiný smrti má prsty bratranec. Couval z garáže a ... škoda jí...

Krel
29. 05. 2001
Dát tip
Ta poslední sloka mi nějak časově nesedí s prologem? Věčnou slávu Tvému potkanovi i sousedovic kočce.

Zasněná
29. 05. 2001
Dát tip
A ta kočka zemřela jak? Doufám, že v tom nemáš prsty... Líbí se mi to.

lubi
29. 05. 2001
Dát tip
Potkany sa tešia aj mojej obľube, ak budeš mať chuť, prečítaj si Kanálovú...

Cody
29. 05. 2001
Dát tip
*

Mea
29. 05. 2001
Dát tip
Taky znam lidi co maj doma takovýhle potvory ... u babi na dvore jich beha plno a vsichni pak chudaci museji umrit prirozenou srti (tata je strili), hrobecky jim nestavime a kocky, ty se jich boji :) Jestlis ho mel rad, tak sorry ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru