Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diagnóza

12. 10. 1999
5
0
2530
Autor
Delet

Srdce bije na poplach rytmem rockenrollu. Ohnivá kola víří tympány duní s vřeštícími činely jak lapám po dechu. A kdesi ve vědomí se houpá stříbrný zvonek. Klim-bim. Pozvedni oči. Houpy-houp. Hlava se mi točí v závrati horských propastí. Cink. No tak, usměj se... Houpy-hou Kdybych tak mohl to ticho svázat do pytle a hodit přes palubu! Cink. Tak už něco řekni! Klim-bim, klim-bim - a zas paličky víří, příboj, jekot bouře. Cink. No tys tomu dal! Houpy-houp Zas ty detonace hloupostí ve vědomí... Cink. Proč mám v hlavě tak prázdno? Houpy-houp, houpy... --- Odešla. Hledím za ní a je mi smutno. Pak se otočím, zhluboka se nadechnu a jsem to zase já. Ten starý známý, dobrý přítel - JÁ.
Blaznivkaaa
02. 07. 2002
Dát tip
OPrvaud hodně zajímavý, ale pěkný!::)*

ikarka
30. 06. 2002
Dát tip
**!....paráda

Amanda
26. 06. 2002
Dát tip
Zajimave... pekne...

clovrdik
24. 06. 2002
Dát tip
člověče, tohle je dobrý; ten konec je sice poněkud patetickej, ale patetická myšlenka snad ani jinak říct nejde ... TIP a zařazuju do klubu

Armand
24. 06. 2002
Dát tip
:)*

Radost
24. 06. 2002
Dát tip
Merle: fear is mindkiller a jinak: opuštění neznamená odpuštění a patos tomu tak nějak sedí (cítím se teď dost podobně...asi takl měsíc!)

JohnieBass
24. 06. 2002
Dát tip
Moc pěkné! Krásná dynamická báseň, má to šmrnc. Líbí! JB

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
I don´t have words...
great!!

Merle
13. 10. 1999
Dát tip
...otočím se a podívám se kudy šel. Tam kam strach odešel, nic nezůstane. Zůstanu pouze já.

ViNiL
13. 10. 1999
Dát tip
Delet: Wow!

Merle: Ale no tak... :)

Jean
13. 10. 1999
Dát tip
Fast life of rockremroll

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru