Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hranice zoufalství

12. 10. 1999
1
0
2256
Autor
slavek

V poháru zbyla už poslední kapke. A není již cesty zpět. Jed právě přibouchl poslední vrátka, uvadá lotosu květ. Dnes pochopím cokoli. Zoufalství nemá hranic. neplnil života úlohy, tak zemřel - život je na nic. Když nezbydou už ani slzy. Když v hrdle bolest oněmí. život je jak střepy rozbité vázy, duše co ztratila zázemí. Ruka jež hladit by měla leží chladná, bez života. Ústa již slova zapoměla, smrt je černá anekdota.
slavek
17. 10. 1999
Dát tip
Pavol: děkuji Ti moc, ale to opravdu zdaleka nejsem :-)

kačka
17. 10. 1999
Dát tip
Smrt je černá anekdota, škoda, že se jí už nezasmějem. Ale spolu snad ještě někdy jo, ne?

slavek
17. 10. 1999
Dát tip
určitě...

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
BlackG: Děkuji i Tobě.

Pavol
16. 10. 1999
Dát tip
Nádhera. Slávku ty jsi nejlepší. :)

BlackG
15. 10. 1999
Dát tip
good... tvoje posledni dila se mi zacinaji libit...
smrt - veselá setřička ďábla...
život je nanic/ proč ale umírat/ apoštolé beznaděje/ proroci prázdnoty...

Merle
13. 10. 1999
Dát tip
Velice Dobře Slávku.

Bibša
13. 10. 1999
Dát tip
Slávečku, sluníčko, takové zoufalství jsem nikdy nepoznala !!! Je to tak potažené černým flórem, že pod tím v tom obrovském stínu a tmě nění možné vypěstovat novou zelenou voňavou trávu ... musíš ten černý koberec smotat a dát tak životu šanci na život !

slavek
13. 10. 1999
Dát tip
Bibuško.. Životu šanci na život? Nebo na živoření?

Jean
13. 10. 1999
Dát tip
A smrti se smějme do očí
až mrška tahle přiskočí

snoopy
12. 10. 1999
Dát tip
..proč je to tak dobré, když to tak bolí? ..proč to tak bolí, když je to tak dobré?

slavek
12. 10. 1999
Dát tip
snoopy.... bolí to... občas příliš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru