Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

za hranicemi zoufalství

12. 10. 1999
1
0
1956
Autor
slavek

Chci vzít do dlaní ruku tvou. Říct co všechno mě bolí. Plakat potoky krve zoufalství. Slzy vyschly. . Pohřbít svůj smutek a s ním i lásku. Srdce nabídnout do dražby. Kdo by jej chtěl? Levné.. vhodné k transplantaci.. Ke komu utéct? Kdo podá ruku? Nikdo nepochopí, nikdo nikdo. I o samotě se umírá dobře. Smrt pochopí.
kačka
17. 10. 1999
Dát tip
Zemřít o samotě - brrr. Dražba? Nabízím nejvyšší možnou zaplacenou cenu. Proč to neuděláš v praxi - sem ti říkala o té vrbičce už dávno, ty první dvě sloky... Malibu zkombinuj se sluníčkem od Bibši a bude ti mnohem fajn. Pak zavolej, případné následky doošetřím, kurzem prošlá.

slavek
17. 10. 1999
Dát tip
Kačenko, nesmíš ty mé básničky brát tak doslova, to je vždy jen velmi chvilkové. Přesto moc děkuji.

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
BlackG: máš pravdu, zatím to přežiji, Malibu by byla škoda. :.-))))

Bibša
15. 10. 1999
Dát tip
... jen se na to slunce koukni, mě dodává sílu, jeho energie je stejně nakažitelná jako energie hvězd, navzdory všemu trápení na zemi má odvahu každé ráno znovu vycházet ...

BlackG
15. 10. 1999
Dát tip
Galax: na co psychoterapeuta... myslim, ze Slavek se brzy dostane do stavu dostatecne zkusenosti s zivotem... a uz ho nic nerozhazi... :-) nebo :( ?
no a Slavek: je to hezoučké...
ze samoty/ nadhled nad lidmi/ starosti za mlhou/ city v kameni/ srdce ledové/ s chechotem nabídnout/ těm co neznají/ co život obnáší...

BlackG
15. 10. 1999
Dát tip
Slavek: jo a jeste nez v samote perfektne umres, nezapomen, ze u mne v lednicce mas zbytek Malibu... :-)

Špuntík
14. 10. 1999
Dát tip
to zní všechno tak opravdově....voláš?

slavek
14. 10. 1999
Dát tip
volám.. :-)

Anonym
13. 10. 1999
Dát tip
... ale vždyť právě ta Smrt to jako jediná nechápe ..... a ani nepochopí!

Cožpak už někdy pochopila?


Merle
13. 10. 1999
Dát tip
Poslední spravedlivý, tišitel bolestí, pán nad životem. A Smrť kráčí dál...

Bibša
13. 10. 1999
Dát tip
Nikdo nic nechápe
nikdo nic nepoví
buldozér drásá srdce
nekulhej, nepadej
já jsem tu s tebou
podej mi ruce.

Nepohřbívej smutek
nepohřbívej lásku
nedávej srdce do dražby.
Chvíli se zastav
koukni se do slunce
odtrhni oči od dlažby.

slavek
13. 10. 1999
Dát tip
kouknout do slunce? Při zatmění? :-)))

Naja
13. 10. 1999
Dát tip
B: To nevis, ze kdyz se podivas do slunce oslepnes ???
Slavek: Muzeme jit do te drazby spolu ... :=)

Jean
13. 10. 1999
Dát tip
Zkusili jste se někdy zamilovat do smrti?
Ona určitě přijde:-). Brum brum bru brum brum bru brum bru brum bru brum.

Anonym
13. 10. 1999
Dát tip
Slávku, co tak vyzkoušet při největší krizi někakého psychoterapeuta....
Mě to z velké části pomohlo Galax

Rivka
13. 10. 1999
Dát tip
Nádhera.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru