Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Flošna fest 3

20. 09. 2007
0
56
3147
Autor
m11

Takže, po vydařeným Play fast or dont festu a dostatečně horkým létu je potřeba nějak důstojně tu sezónu na Flošně uzavřít. Rachotu bylo dost, tak se to pokusíme trošku zklidnit něčím jemnějším:

29.9. Hradec Králové, Pivovarská flošna:

 

DIARIO – instrumentální melancholicky postrocková trojice z německého Lipska, během svý bohatý kariéry za sebou mají koncerty s Metroshifter, Rye Coalition, Karate, Valina. Právě poslední dvě kapely skvěle vystihujou, o co tu půjde. Výčet bych ještě skromně doplnil o Tortoise nebo Tristeza. Ono taky jakou jinou muziku hrát v tak hnusnym městě jako je Leipzig.

http://www.myspace.com/diariomusic

 

ENSENADA – našláplej rocknroll ve stylu The Hellacopters se stonerrockovým nádechem Queens of The Stone Age z rakouskýho města oceli Linze. Turbojugend. Vodka s redbulem a poslední plivanec do Dunaje.

http://www.myspace.com/ensenadamusic

 

ELEKTROČAS – tohle asi nemusím nijak sáhodlouze popisovat. Valivý hustý temný plochy, parádní show, s vokálem alá Yaphet Kotto. Představ si, že si to valíš půlnočním Excelsiorem, piješ rum, čumíš na míhající se světýlka a posloucháš rachot kolejí. Novej materiál byl nahranej u Ondřeje Ježka a upřímně, myslím že by týhle kapele slušelo vydání na Silver rocket.

http://www.myspace.com/elektrocas 

 

LA PROSPÉRITÉ – no konečně, Hradec už dávno potřeboval nějakou novou krev! Přiznávám se, že jsem byl jako obvykle skeptickej, ale klucí (a holka) překvapili na plný čáře. Smíchej Amandu Woodward s upřímným projevem starejch emo kapel ala Julia nebo Portraits of Past. Klobouk dolů!

http://www.myspace.com/laprosperite

 

DEVEROVA CHYBA – klasika Silver rocket stáje. Nezaměnitelnej podladěnej sound. Dvě basy a precizně technickej bordel ve stylu Nomeansno, Victims Family nebo Melvins. Za sebou velkou kupu koncertů po Evropě, včetně turné s C v Anglii. Nové cd „Club 59“ je ještě stále žhavé.

http://www.myspace.com/deverovachyba

 

SULK – mladý pěkný kluci s kytarama z Náchoda. Emotivně agresivní hudba s instrumentálníma pasážema, podpořena napjatým zpěvem, atd atd atd.

http://www.myspace.com/sulk

 

VAS SZUSZANNE – vyjímečná příležitost vidět tuhle vyjímečnou kapelu. Když jsem je zažil poprvý, říkal jsem si příjemnej svižnej noisecore, do tý doby než kytarista rozmlátil kytaru o zem. Tam jsem si uvědomil že něco nebude v pořádku a od tý doby je mám rád. A jak říkám, nehrajou moc často. Jo, a vydali split desku s John Ball.

 

 

Jinak, vše jako obvykle, levný pívo, jídlo již tradičně od FOOD NOT BOMBS, afterparty, start 18:00.

Informace o festivalu včetně mapy zde: http://flosna.kvalitne.cz/

56 názorů

jt
30. 09. 2007
Dát tip
;-)) yah - mno - vydařená akce - i když - přišel jsem o escape placku + klíč od baráku .. ale - to už je fuk .. jedu do brodu - měj se + těšim se na příští akci .. ;-)

domin.go
30. 09. 2007
Dát tip
měly - jak si pak zmizel s tou páskou, tak já sem tam chvíli seděl na tý sedačce a voni si pak ke mně přisedly a mlely něco - to byl děs,já sem na ně vůbec neměl náladu - tak sem musel po anglicku zmizet /akorát už nevim kam.)))/

jt
30. 09. 2007
Dát tip
.. já myslim, že tři, ale - vůbec bych nechtěl kecat .. fajkn - co sejde na květináčích, když se lidi zabíjej v autech - hej ? pouštim to z hlavy .. a holky měly radost .. ;-)

domin.go
30. 09. 2007
Dát tip
áve

domin.go
30. 09. 2007
Dát tip
jj já taky ne - stáli tam ještě odpoledne, ale kvůli nějaký bouračce... řek bych že sme rozmlátili dva květináče a ty kytky pak darovaly nějakejm holkám, ale moc si to nepamatuju...neodvažoval sem se druhej den kouknout.))))

jt
30. 09. 2007
Dát tip
to hej - cestou na vlak jsem jen čekal, kdo si na mě ukáže prstem a bude chtít ublížit + bál se, když jsem zahlíd policejní auto. bohužel si nevybavuju, jak to tam vypadalo, ta benzínka ..

domin.go
30. 09. 2007
Dát tip
ty seš dobytek.))))))))))))) jj,paráda,nestěžuju si - v acčku si na nás budou ještě dlouho pamatovat,)

jt
30. 09. 2007
Dát tip
já se tam zabalil do tej pásky červený a šel do města nějako a ztratil se a nakonec se po spoustě telefonů dostal k martinovi .. ale - byla to skvělá akce teda .. ;-)

domin.go
30. 09. 2007
Dát tip
je to dobrý...žiju.)) /šel sem spát někdy kolem čtvrtý...diario byli na pohodu.../ kde si to nakonec zapích ty?

jt
30. 09. 2007
Dát tip
tak jsem přežil, i když jen tak tak .. co Ty ?

domin.go
28. 09. 2007
Dát tip
ok...já vyrazim z domu po obědě a sezvoníme se tam...pojedu teda busem ještě malá technická...budeš tam spát aji? nebo jedeš ještě v noci dom?

jt
28. 09. 2007
Dát tip
ok - super super. jeden kámoš možná půjde s náma - je mu nějak 30, ale - je to muž činu. já jedu dneska skotačit se ségrama a vrátim se k ránu - nicméně chci vyrazit už před desátou tam. kdyby to vyšlo/vstal jsem, pak bych byl v hk už někdy před obědem - rád bych někam zašel s eileen ( možná půjde taky ) + tim martinem + nevim, jak to máš s tou kámoškou - každopádně - až budeš v hradci, dej vědět a nejdýl v pět se tam někde budem muset potkat, protože to sám jinak zaživa nenajdu .. :-)

domin.go
28. 09. 2007
Dát tip
jesi pojede ta hanka, tak ta je místní takže nás tam zavede /čili najdem.)/ a začátek je myslim v šest...

jt
28. 09. 2007
Dát tip
a v kolik to začíná a .. najdem to ? ;-) právě teď to vidim tak, že to spíš dopadne, ale - teď jsem byl 38:30 v kuse v prac. nasazení a dělal a nespal a jsem nějakej kašlací - zejtra budu vědět, jak to bude, myslím, že to určo dopadne - chci si zaskotačit + vidět Tě + taky eileen hlavně .. ;-))

domin.go
27. 09. 2007
Dát tip
no hele já sem z busů vždycky akorát nasranej,kór když jedu daleko takže bysme možná mohli z pardubek spolu /se ještě uvidí/ důležitý je abys vůbec jel.))

jt
27. 09. 2007
Dát tip
ok - věřím, že to vyjde - v kolik tam tak dorazíš ? potkáme se asi spíš až tam - já pojedu přímym z brodu/ždírce do pardubek, jeden přestup a jsem v hradci ( aspoň doufám ) .. :-)

domin.go
27. 09. 2007
Dát tip
jesi nepojedeš tak mě nasereš.) nevim...já mám ze svitav přímý spoje busem /a je to levnější/,ale zas kdybysme jeli vlakem dva tak to vyjde nastejno...bysme se ale museli potkat někde,ideální by bylo v český /i když to máš asi moc daleko.../ jinak si kup dva litry vína za pade a máš na večer vystaráno...))

jt
27. 09. 2007
Dát tip
jedině absinth .. jinak - zatim je to pořád tak nějak nejistý z mý strany - momentálně mám asi dvacku - ale - počítám se zlepšenim situace nejdýl během zítřka. v kolik chceš vyrazit ?

m11
25. 09. 2007
Dát tip
flošna nebude poblitá ani poprvý ani naposled. a rum je základ!

domin.go
24. 09. 2007
Dát tip
ee...jesi můžu tak vodku....)

m11
24. 09. 2007
Dát tip
flošna nebude poblitá ani poprvý ani naposled. a rum je základ!

m11
24. 09. 2007
Dát tip
flošna nebude poblitá ani poprvý ani naposled. a rum je základ!

domin.go
24. 09. 2007
Dát tip
no dovol pch.)

domin.go
24. 09. 2007
Dát tip
domingo už poblil pokoj na korsice a nadělal tím škodu za 500 euro, na kterou se naštěstí nepřišlo takže ho už nic nezaskočí.)) /ale stejně radši vodku...ono to pak nevypadá důstojně...lidi si ukazujou...smrdí ti z pusy...a tak....))/

domin.go
24. 09. 2007
Dát tip
nn já z rumu bleju na to pozor .)))

domin.go
24. 09. 2007
Dát tip
mám svoji hrdost ne tak vytáhnu dvacku a koupim si svýho ale budu u toho brblat a stejně ruma nepiju.)

domin.go
24. 09. 2007
Dát tip
..ale uznej že by bylo lepšejší dát si každej panáka.)

domin.go
24. 09. 2007
Dát tip
mám taky kořalku grátis?.))) okej - stopade ujde - áve honzovi - vyjádři se,chlape.)) /já jakože bych jel/

m11
24. 09. 2007
Dát tip
ale jo, chlast tam bude levnej, přihlaš se na báru a máš ruma u mě grátis.....

m11
24. 09. 2007
Dát tip
.................vstup je 150, bohužel níž jít nemůžeme.

domin.go
23. 09. 2007
Dát tip
tak to by letos mohli zopáknout moje peněženka by to uvítala.)

jt
22. 09. 2007
Dát tip
teda teda .. mno - ještě se dodomluvíme - přeci by to nešlo, abysme na sebe neměli ani chvilku - hm ? ňuf :-)

Eileen
22. 09. 2007
Dát tip
jt - tak ja se tam jako muzu zastavit, nebo spis, vy muzete vybehnout, pozdravime se a ja zas popadim... v nedeli taky pracuju:((

domin.go
22. 09. 2007
Dát tip
tak až to em jedenáctka napíše,tak budu vědět víc.)) teda perzóna říkala že víc než dvě kila by to bejt neměly tak to by se snad dalo zvládnout... jinak právě sem se vrátil z koncíku airfare...naprosto skvělý to bylo.)) doporučuju...pro ty co maj rádi rychlej rock'n'roll.)) ti kluci maj budoucnost.))

jt
22. 09. 2007
Dát tip
:-)


jt
21. 09. 2007
Dát tip
úplně jiný člověk> ?

Mlčte.

jt
21. 09. 2007
Dát tip
jj - to by vědět opravdu chtělo ..

domin.go
21. 09. 2007
Dát tip
jj uvažuju o tom peníze by (snad) bejt měly,ale stejně bych rád věděl kolik za to chcou.) muzika vypadá pěkně

jt
21. 09. 2007
Dát tip
eileen> a třeba v neděli ? dominik> zajedem ? zatim ale nevim, jak na tom budu s prachama - ale - zajet bysme mohli .. ;-)

domin.go
21. 09. 2007
Dát tip
honzo deš tam?

domin.go
20. 09. 2007
Dát tip
kolik za to chcou?

Eileen
20. 09. 2007
Dát tip
dik za avi, ja jsem do deseti v praci a pak si to hasim do ac kvuli necemu..nehodi:(

jt
20. 09. 2007
Dát tip
hola hou - to je kvalitní výběr .. chystal jsem se do prahy, ale - do hradce už nějakej čas ne a ne se dostat a tohle by mě mohlo pokopnout kousek .. pošlu avi a uvidíme, jestli zajdem .. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru