Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Galerie "PORTA BOHEMICA"

20. 09. 2007
3
16
4990
Autor
vesuvanka

Pozvánka na vernisáž

Český svaz ochránců přírody


Vás srdečně zve


na slavnostní otevření galerie "PORTA BOHEMICA"

věnované krásám Českého středohoří


v pátek 28. 9. 2007 od 16 hod.

Lovosice, tř. Osvoboditelů 936/b (bývalá prodejna EKO)


16 názorů

vesuvanka
08. 10. 2007
Dát tip
SnoopyDuck - děkuji za milé zastavení i zájem. Fotku z galerie najdeš na www.ceskestredohori.cz, kde hned na domovske stránce klikneš v pravém sloupku (novinky) na odkaz "galerie Porta Bohemica" z 3.10. Jinak, bohužel žádné fotky nemám, já sama nefotím.

Ves: Teď bohužel nesmím prozradit, odkud jsem, neb by vyšlo najevo, že třeba nejsem úplně jiný člověk, než.... než nějaký jiný člověk.

vesuvanka
22. 09. 2007
Dát tip
Ůplně jiný člověk - díky za zastavení i diskusi, mlčela jsem vytrvale jen proto, že jsem tu celý den nebyla, docela mě rozesmálo "usilovné a obětavé blábolení" :-)))))). Ty jsi ze Středohoří?

...tak jsme ten mlčot vyvážili,človíčku...a na mne teď povinnosti už křičí:o),tak zatím...a krásně se měj:o) vesu nádherně maluje...

Ale jistě. Kupříkladu nyní - všimni si, jak vesuvanka vytrvale a s nebývalou kadencí mlčí. No, a Síla všemocné energie Universa nás dva pudí k usilovnému a obětavému blábolení, které onen mlčot vyváží, a svět jak ho známe nebude našišato.

ano....?,já blábolím téměř pořád:o))človíčku úplně jiný...

Za blábolení se netřeba stydět. Koneckonců, je to právě blábol, co drží v rovnováze život, vesmír a tak vůbec.

já myslela,že jsem to já,ten úplně jiný člověk...,a tak jsem ráda,že nejsem sama.Já toho včera také tady nablábolila dosti...,ale mne snad nikdo nevnímá nebo co....

Sestři: No co, co... Co bys čekala od nějakýho úplně jinýho člověka kolem půlnoci? Prostě blábolí :)

úplně jiný:cože?

Mně neni líto nic. Jsem česky středohorsky natvrdlý.

vesuvanka
20. 09. 2007
Dát tip
sestricka.slunicko1 - děkuji za milé zastavení a přání, i já Ti přeji krásný večer a zdravím :-)))

Je mi líto,že nemohu přijet,ale přeji hodně štěstí a krásný večer:o)

vesuvanka
20. 09. 2007
Dát tip
daddy, díky, já Tebe také :-)))

daddy
20. 09. 2007
Dát tip
zdravím vesu*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru