Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dnes má svátek Darina

22. 09. 2007
6
51
3049
Autor
aleš-novák

taková malá variace na jednu známou píseň... určitě se někdo najde, kdo ví, o co jde :o)

kdo píše verše pro Darinu

a umí hrát na okarinu

má vyhráno jen částečně

  

kdo pro Darinu verše píše

a pod balkonem zpívá tiše

možná se snaží zbytečně

  

kdo Darinu zve na skleničku

už jistě chápe tuhle hříčku

že jsem tak trochu popleta

  

že znám jí z jedné elegie

tak zpívám si když venku lije

kdo chce přidá se v refrénu

  

tak odpusťte mi můj ty světe

že se mi K a D tak plete

však já to někdy doženu...

  

 

 


51 názorů

Pospíšil i Orten inspirovali :o)

gratuluji :o)

Hahahahaha - pro mě dnes už taky :))))

no to je skoro jako ta hebrejština :o)

To teda neměla! A propos: J´aime beaucoup parler francais /aimer plus :)))/ - akorát si nejsem jistá už, jestli by to Francouz řekl přesně tak - v nejlepším, být ti podoben, vynechá to parler :)))/

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
Jo, to když je potká "Romper stomper" :o))(

ale moc dobře nehrajou, když Gipsy mají na rukou gypsy...:o)

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
To zní jako "gypsová" :o))) Ale "Gipsy Kings" hrajou skvěle!

neměla by být Miss Roma z Říma? :o) ole ono je to asi politicky nekorektní Gipsy Miss...

no, mluvení je na francouzštině nejtěžší...to ostatní zvládne každý :o)

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
Skoro přesně :o))) Asi ještě 15 km severovýchodně:o) Ty jeden Alfe! To bylo k tomu francouzskému... mluvení :o

to je škoda - jednou to naplánuješ! já jsem pracovala (a ještě externě pracuji) s Romy - hele, teď mě napadá: Mám úkol najít pro MISS ROMA ČR 2008 Romku z Prahy - ale může být i z Přerova - trefila jsem se?

v centru republiky je přeci Praha, ne? a to "ty jeden" to bylo jako k tomu fernetu? :o)

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
Mám to do Prahy hodně daleko,bydlím v centru republiky a navíc nejsem "bez závazků", takže zatím moc necestuju :o) Ale dík za pozvání, přijela bych ráda :o) Alfe... ty jeden! :o)))

v tom případě citrus...ale pojedu autem, tak bych si od toho moc nesliboval :o)

pracuješ na sociálce? Mě by se líbilo umět francouzsky... i mluvit :o)

tak fernet, říkáš? no dobrá, budu s ním počítat - pochopila jsem to správně? Hes: ty to máš do Prahy daleko? Bylo by fajn pozvat tě do POE-THE 5.října - s Evou Dvořákovou to nebude mít jedinou chybu!

Hebrejština je hořké téma? :o) fernet je víc hořký...

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
No... mě by se romština docela "šikla" do práce, ale to by mě můj asi vynesl v zubech, kdybych s tím přišla :o))) Kdysi za mlada jsem se trošku zaobírala hindštinou, a to je v něčem asi dost podobné. No nic, ivrit si nechám na důchodový věk a budu provázet u nás na židovském hřbitově :o)))

děcka, tohle je dost hořký téma, co? .... ale jsem za ně ráda - osobně mě láká romština, ale kde brát čas na všechno, co by člověk chtěl?

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
Víš, já umím opravdu jenom pár frází, jinak nic. Už i alef-bet jsem zapomněla a bezpečně poznám jenom R a L :o))) Ten jazyk je těžký i pro člověka, který tam žije, ne tak pro někoho, kdo si může leda tak číst nápisy na židovských náhrobcích, protože jinak o Židy ani nezavadí :o)

jo, pod zem s ním...šest stop...:o) taky nečetl Ortena...

Ty jedna! Ty máš taky břitký smysl pro humor! No jo - maďarsky do desíti - v tom případě až pod zem! :)))))

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
... že jo? Maďarsky až do desíti... :oP

no páni, klobouk dolů!!! až na zem!

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
Jméno znám, ale zatím jsem nic nečetla. Budu se muset poohlédnout v knihovně :o) Mně se hebrejština líbí, ale bohužel nemám čas se tomu víc věnovat... tak aspoň poslouchám klezmer :o)))

pěkný výkon :o) já zas umím maďarsky...počítat do deseti :o) Jo a ta píseň o Karině je původně od Jiřího Ortena...

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
Šalom, chaver šeli. - Pokoj (tobě), příteli můj. Ani lomedet ivrit. - Učím se hebrejsky. (žen.tvar) Ma šlomech?. - Jak se máš (muži)? Jináče toho moc neumím :o)))

tý jo!!! a co to je česky?

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
Šalom chaver šeli! Ani lomedet ivrit :o) Ma šlomech?

Aha - já myslela, že je to zvukový záznam - a zase jsem nahraná, která to je písnička :)))

To je Pospíšil? Toho miluju! Já to teda zkusím, ale nevím, nevím ... :)))

Luboš Pospíšil? kdysi člen C+K Vocal, spoustu let už hraje samostatně...občas ho zahrají v nějakém rádiu, ale spíš na Beatu než na Impulsu :o) JM: hebrejsky? to bych chtěl umět :o) prostě si chyť ten odkaz myší do rámečku, pak dej pravým tlačítkem kopírovat a zadej do vyhledávače...Nebo je problém ještě jinde?

hele, technice já za mák nerozumím - nesmíš na mě hebrejsky :)))

Hesiona
24. 09. 2007
Dát tip
Hmmm... tak tuhle neznám. Ani Luboše Pospíšila. Budu si muset doplnit vzdělání :o)))

někde se dá pustit i zvuk?

sakra - vybrali mi z PC zvukovou kartu :(((

pro vás, které to zajímá, text té původní písničky... http://www.akordy.sk/piesentext.ltc?interpret=281&piesen=5883


hihi, to já zas obkládám vanu v podkroví :o)

Hesiona
23. 09. 2007
Dát tip
... nedělám, :o) Beru bábovičky a jdeme na písek:o)

nic si z toho nedělej :o)

Hesiona
23. 09. 2007
Dát tip
... tak tohle jsem nějak nechopochopila ...:o)))

tak jo :o)

Marcela.K.
22. 09. 2007
Dát tip
a vždyť je to fuk :-)))

v originále to bylo "já píši vám, Karino..." :o)

malykuba01
22. 09. 2007
Dát tip
nebo že by Martinu? Kryla bych v tom taky jakoby zaslechl:)*

avox
22. 09. 2007
Dát tip
čtenáři mlčí jako ryby neb refrén, zdá se, tady chybí... */

Marcela.K.
21. 09. 2007
Dát tip
...a nemělo to být M? ;-))) Marína...Marína...Marína...ozvi se má touho...já čekal tě už dlouho :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru