Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Archa

24. 02. 1999
1
0
2836
Autor
AHED

Jsem tu jen já a svíčka dohořívá Televize už dávno přestala vysílat V lehkém vánku televizní zrnění A ten plamen Nechce uhasnout Noe si už postavil svou archu A lidskou zvěř si do ní naskládal Na okno zabubnoval déšť A archa se potopila Jsem tu jen já a svíčka zhasíná Při každém slabém nadechnutí Usmrtil jsem hmyzí hlavu A strčil si jí pod polštář Aby mě dneska tlačila Nabírají vodu do svých okovů A odnáší je do chatrčí Znavení lidé Utopený Polobůh Jsem mrtvý Noe Lidská zvěř...
AHED
26. 02. 1999
Dát tip
Mě to nepřipadá legrační...dokonce ani trochu...

snoopy
26. 02. 1999
Dát tip
zkoušel jsem různý symboliky, ale žadná z nich neni legrační, to já vás jen tak zlobím..:)
(ale devátá řádka mě opravdu rozesmála, i když by neměla)

Print
25. 02. 1999
Dát tip
Ahede! Ty můj...

snoopy
25. 02. 1999
Dát tip
nikdy bych neveřil, že někdy napíšeš i něco tak legračního jako tohle.

Lea
24. 02. 1999
Dát tip
....znameni posledni doby pry ma mit hodne spolecneho se dny Noe...:-)

Print
24. 02. 1999
Dát tip
Ty můj neojblíbenější autore, básníku a ...

AHED
24. 02. 1999
Dát tip
Lea: možná proto to mé ruce tak napsaly...
Print: ty můj nejoblíběnější člověku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru