Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na vltavském břehu...aneb Kde končí láska

Výběr: Zbora, atkij
30. 05. 2001
6
0
2983
Autor
racek

...momentka z karlínského břehu Vltavy...

Na vltavském břehu...

aneb Kde končí láska

 

Já miluju Tě, říkáš...

Nevěřím tohle - nikomu

Kde všechna láska končí?

 

No asi na vltavském břehu.

 

Kousíček od mé nohy

řeka si hraje

s mořem kondomů...

 

/19*5*2001,J./


Sadaf
04. 06. 2001
Dát tip
...a slzy hrají blues.... rackůůůůů,super!!!!

PETERSON
03. 06. 2001
Dát tip
:-))) mohlo ma to napadnúť... :-))) jo a díky za hezké mejlíky :-)))

PETERSON
02. 06. 2001
Dát tip
:-))) Mno tých kondíkov zase nie je až tak veľa, aby to vydalo za "more" a ich použitie ešte neznamená koniec lásky - môže to byť i výraz zodpovednosti k svojej láske. Či nie? :-))) A lásky exitus nechodí len po brehoch Vltavy... :-))) Inak - klasický rackovský úder kladivom rovno do hlavy. Au, au... :-))) Hotel HILTON? Sakriš racku a co ty tam vlastně děláš, ha? :-)))

racek
02. 06. 2001
Dát tip
Blizko tam bydlim, a jinak jsem tam byla randit...

Stevenson
31. 05. 2001
Dát tip
..)))) asi velice spravny postreh.. a na TIP

:-))*

Bix
30. 05. 2001
Dát tip
mne práveže ten záver pokazil obraz, :o((, zabil mi to...škoda

Bacil
30. 05. 2001
Dát tip
Bixí, si príliš krehká a nepoznáš ozajstnú realitu ;-)) ... Racek to vystihla celko presne - kde sa to napokon skončí... ja viem, nie vždy, sú výnimky, ale bez tých troch riadkov by to bol obraz trocha falešný, prílišne romantický...

Albireo
30. 05. 2001
Dát tip
Bixinka, bez toho konca by to nebol racek.

Viz 3lobyte....:))))*

djPes
30. 05. 2001
Dát tip
A kdyz ty kondomy vylovime a ususime, tak je muzeme znovu pouzit.....treba jako gumicky do vlasu

Bacil
30. 05. 2001
Dát tip
Teď mě napadá - možná že na tom karlínském břehu jich bude nadprůměrně mnoho, protože řeka tam má odstředivou sílu. Možná, že na holešovickém břehu, tedy uvnitř oblouku, by jich bylo méně... i když ono také záleží, v které části Karlína... chtělo by to asi hydrograficko-kondomologický průzkum... Mimochodem, Vltavu (a Prahu vůbec) miluju... už se těším, až mě tam zas nějaký vítr zavane.

racek
30. 05. 2001
Dát tip
Bix: Bix, presne to je ono, at uz laska na chvili, nebo laska verna, vsechna tam konci...Nekde mozna ne ve Vltave, ale v popelnici, ve spalovne, buhvikde. C*est la vie. Bacilku: bylo to presne za hotelem Hilton, az prijedes do Prahy, zavedu Te tam, at to muzes prozkoumat sam...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru