Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z parkoviště

28. 09. 2007
13
21
1830
Autor
Yentl

Lijavec ustal -

na dně kaluže leží

bílý vozíčkář.


21 názorů

Amálka
17. 04. 2008
Dát tip
tedy Yentl, fakt pěkný*

Zvrhlík
22. 02. 2008
Dát tip
možná bych ještě změnil bílý na bílej - rezonovalo by to se slovem LIJavEc a haiku by tak bylo ještě eufoničtější, eufoničtější by byla také louže leží místo kaluže leží (díky aliteraci), ale zase by nevycházely slabiky...

Zvrhlík
20. 02. 2008
Dát tip
Výborné. Dávám tip za nápad i zpracování (za eufonii). I když slovo leží možná není nejsrozumitelnější - může trochu zavádět, ale nevím jaké jiné by bylo vhodnější

Fouckault
12. 10. 2007
Dát tip
*

Paulart
29. 09. 2007
Dát tip
Jo jo, to je ono! Zkratka. Záblesk, bez dlouhých vysvětlování. Určitě tip! Pro nejvnímavější by stačila free-forma: Na dně kaluže leží bílý vozíčkář.

per_zay
28. 09. 2007
Dát tip
hmmmmm .... dobré ! :) .... T

Oldjerry
28. 09. 2007
Dát tip
Běda dílu, které je třeba vysvětlovat... Raab není sám, kdo to bez vysvětlivky nepochopil. To není o všímavosti...podle mne je to haiku na hraně a je napsané obráceně... toto provedení trošku poškodilo motiv. Nejdůležitější sdělení je na začátku.

Yentl
28. 09. 2007
Dát tip
A jestli pan Rabb opravdu pracuje s dětmi s kombinovanými vadami... tyhle obrázky musí znát i kdyby jeho všímavost byla minimální :o).

martinez
28. 09. 2007
Dát tip
pobočníku, esi si myslíš že zrovna já mám řidičák, tak seš na děsným omylu... ale ty značky vídám... chodím kolem nich... a tvoje mladá neopotřebovaná mysl je vídá taky... si vzpomeň ;o) a esis vyváděl něco zajímavýho, klidně mi o tom zprávni :o)

Rabb
28. 09. 2007
Dát tip
tak to potem jo.. :-)

Yentl
28. 09. 2007
Dát tip
Jo, kartička je modrá, ale vozíčkář na ní je bílý :o), zrovna tak jako ti na asfaltu.

Rabb
28. 09. 2007
Dát tip
dnes ne, mart.. včerejšek byl náročný.. ..a nejsem řidič.. tudíž nevím, jakou značku má vozíčkář.. ..vím jen, že kartička vozíčkáře je modré barvy.. nikoliv bílé.. ..co už.. :-)

martinez
28. 09. 2007
Dát tip
pobočníku, ty dnes asi nejseš moc v kondici :o)

Jade
28. 09. 2007
Dát tip
yes! haiku taky prilis neholduju, ale tohle je dobry:)

Yentl
28. 09. 2007
Dát tip
Rabb - protože takové je značení parkovacích míst pro invalidy. Javorový lísteček asi pochopil... děkuji :o).

Rabb
28. 09. 2007
Dát tip
asi nechňápu.. ..proč zrovna vozíčkář? proč bílý?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru