Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(de)generácia

04. 10. 2007
14
48
4583
Autor
bajron

sme na vrchole

nebráňte sa

sme na vrchole s

mc donaldom

nad afrikou a všetkým

čo nemalo peniaze alebo

rozum – dnes

peniaze už nie sú

všetko

mame zbrane

hromadného ničenia a kravaty

vibrujúce vagíny a

dohody o čističkách

ktorých je stále

malo

 

sme na vrchole

a s každou generáciou vyššie

inteligenčné kvocienty

a väčšie

záchodové misy

 

vyššie

a

vyššie

 

a aj tak

sa slnka

nedotkneme


48 názorů

Ericek
14. 01. 2008
Dát tip
ok...asi tak, o tom by sme mohli dlho debatit :) nemas zaco...

bajron
14. 01. 2008
Dát tip
ako to neber nejak ako vies utok alebo co-ja to mam skratka v povahe-ja sa stale pytam pytam a konfrontujem nazory... jj beatnikov mam nacitanych:)jasne ze mali aj inu-vlastne to by sa dalo o tom pisat a pisat:)a tak by sa dalo prejst na prozu:) vdaka!

Ericek
14. 01. 2008
Dát tip
ja som sa so socialnou stretol... inak by som to nepouzil :) iste, ale ferlinghetti alebo ginsberg nepisali len angazovanu poeziu... :) nasiel by si vela ich basni a zbierok... ale je pravda, ze ich hlavnym motivom bol nesuhlas s konzumnou spolocnostou a jej kritika... ale tam mi to az tak neprekazalo, na nich milujem hlavne to upustenie od akejkolvek mravnosti... proste mali v pici a to je hrozne citit z ich diel.. :) dokazali ma vtiahnut, co sa tej tvojej basni nepodarilo... ale to len tejto konkretnej, pretoze si myslim, ze pises velmi dobre :)

bajron
14. 01. 2008
Dát tip
socialna?hehe stretol som sa s nazvom angazovana pripadne generacna ale socialna este nie...:) na druhej strane-v profile mas mena ako ginsberg, ferlinghetti-ich poezia by sa dala nazvat tvojim slovom socialna-bola malo umelecka podla teba? je to len cisto otazka a nijako nesvisi s tymto textom hore len konfrontujem tvoj nazor ktory som pochopil tak ze hovoris vseobecne...

Ericek
14. 01. 2008
Dát tip
nemam rad socialnu poeziu... pripada mi to malo umelecke... a prilis moralizujuce... :)

bajron
30. 12. 2007
Dát tip
som vasnivy autor:)))

velares
30. 12. 2007
Dát tip
...kritika pod Tvými dílky je vášnivá :)

bajron
30. 12. 2007
Dát tip
:)neviem teraz na ktore kritiky narazas...ci tie ktore davam pod diela inych alebo pod svoje diela...:) jj viem som si toho plne vedomi a neberiem to na lahku vahu...len zatial nic... :)

velares
29. 12. 2007
Dát tip
hmmm,má to spád,ale bajrone,bajrone,jakto že máš v kritikách víc emocí než v tvorbě?budu hledat v Tvé tvorbě něco lepšího,věřím že najdu, víš že již 2 měsíce jsi nepublikoval nic nového? potěš nás,prosííím

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
nevadi:) aj klub potesi;)

tak toto nie...ale klub hej;)

bajron
12. 12. 2007
Dát tip
kludne ja to odtial nevymazem:)

sem sa vrátim ešte...silné obrazy...a nevem, či nie prisilné;) ale...veď uvidíme;)

bajron
30. 10. 2007
Dát tip
no o tom by sa dalo diskutovat a popravde stojim si za tym ze zo je basen... ako mas v istych veciach pravdu da sa nad tym uvazovat ale aj tak...pre mna to je poezia:))

teky
30. 10. 2007
Dát tip
ano, ked si to vezmeme z toho idealneho hladiska, tak ma v podstate vsetko vo vsetkom miesto... ale su jednoducho temy, ktore sa daju ovela lahsie a lepsie vystihnut v inej forme... tento text je v podstate ironicka kritika spol., mozno to ma aj nejaky odborny nazov, neviem... ale urcite to nie je poezia, to nemozes popriet... len sa to tak tvari svojou formou... ale nie je to basen... a touto formou je to napisane preto, ze vo forme ucelenych viet by to bolo nudne a pomale, zle by sa to citalo... ale to len preto, ze dlhe fejtony, kritiky a take veci uz vysli z mody... takze... neviem co som tym chcel zase povedat... :)

bajron
29. 10. 2007
Dát tip
vdaka za komentar!:) nesuhlasim s tebou!podla mna by sa mali pisat...nehovorim ze takto ale mali by sa pisat:)...maju svoje miesto v poezii:)

teky
29. 10. 2007
Dát tip
moralizovanie? kritika spolocnosti? celeho ludstva? myslim ze je kopa tejto podobnych basni, tato ma aspon o nieco lepsiu formu... ja osoobne by som sa do niecoho takehoto nepustal, pretoze si neverim... uz ich bolo viac nez dost.. a podla mna by sa vseobecne taketo temy nemali vobec pisat ako poezia...skor ako uvahy, kritiky, fejtony, pamflety a tak. ale nehovorim, ze je to na figu, urcite tam boli aj veci, ktore sa mi pacili...

bajron
22. 10. 2007
Dát tip
vdaka!som rad:)

moonspell
22. 10. 2007
Dát tip
oslovilo..pripomenulo mi to trosku Kuniaka a jeho kusok svetoveho priestoru..

bajron
18. 10. 2007
Dát tip
vdaka!aj za navstevu!:)

bajron
15. 10. 2007
Dát tip
vdaka!:)dobry nick;)!

jako celek je to všelijaké...po částech ale dokonalé...*

bajron
12. 10. 2007
Dát tip
jj poznam a dik za nazor!vazim!

bajron
11. 10. 2007
Dát tip
uz rozumiem!:)diky!

jt
11. 10. 2007
Dát tip
spád tomu dává hlavně členění veršů & dýlky vět, pokud o něčem takovym můžu mluvit, když tu nemáš čárky, natožpak tečky. a obsahem jsem tu myslel spíš myšlenku (omluva) - jde o ten náboj, kterej to má - rozhořčený a zároveň s nadhledem, s konstatovánim na konci, ke kterýmu neni co říct - jen - takhle by chtělo psát/píše spoustu lidí - jde jen o to, co je fakt dobrý a co je jen normálně dobrý .. :-)

bajron
10. 10. 2007
Dát tip
najprv vdaka jt! symboly-ano asi to tak bude...prave o tom som mal debatu s jednym autorom este predtym nez som to uverejnil...asi pred 5 dnami som sa rozpraval s kamaratom a doslo mi ze iste veci tam byt nemuseli...to si priznam:) len sa ta chcem spytat v ramci diskusie a aby som lepsie pochopil-napisal si ze to ma fajn spad a obsah(co si vazim) len na druhej strane nevytvaraju prave tie obrazy ten spad a obsah?

jt
10. 10. 2007
Dát tip
mno - nejdřív jsem si říkal, že je to pořádná sračka - že spoustu symbolů, který jsou až úplně na konci všech symbolů špatnosti a přišlo mi to zbytečně na efekt jako že. to mi kousek přijde pořád, ale stejně mi asi po třech čteních přišlo, že má aspoň spád. moc dobrej spád a obsahově je fajn a jde jen o ty slova, co už jsou kousek okoukaný a závěr, co neni úplně tak originální - přijde mi to psaný jak podle šablony - ale - pořád ještě tohle oceňuju .. TIPík Ti dám

bajron
10. 10. 2007
Dát tip
vdaka niniw!skoda tej kritiky...

niniw
09. 10. 2007
Dát tip
... a komentar mi nezobralo ... takže zhrniem to: prišlo mi to celé, vrátane výstižného "slovno-hračkárskeho" názvu fajn

salomesr
09. 10. 2007
Dát tip
prosim, ujo bajron

bajron
09. 10. 2007
Dát tip
aspon niekomu to tuklo!:) som rad ze si to prave ty;) dakujem!

salomesr
09. 10. 2007
Dát tip
jo, stavanie babylonskych vezi...

bajron
08. 10. 2007
Dát tip
vdaka za nazor palino! :)

palino8
08. 10. 2007
Dát tip
záver je ok, ale nie celkom dobrú cestu si k nemu zvolil

nevsimol som si... ale ved mne tiez.

bajron
07. 10. 2007
Dát tip
vdaka chaos!od teba si to cenim:) inak co sa tyka toho prednesu...mal som trochu tremu a tak:)-triasol sa mi hlas...

s touto basnou sa mi viac prehlbil pohlad na to co sa ti paci a co chces pisat zopakujem svoje irl slova:) chce to odvahu pisat generacnu vypoved/angazovanu poeziu/kritiku spolocnosti a ty si ju nasiel a podarilo sa ti nesklznut k patosu a moralizovaniu, basen ma pre mna silu, aj prednesena bola dobre tip

bajron
06. 10. 2007
Dát tip
vdaka ass za komentar! musim uznat ze minima mam velmi rad...ale nechapem ako si prisiel nato ze ho brakujem...fakt nevidim ziadnu spojitost medzi tym co som napisal a to co pise on...

...mne to pride ze brakujes - minima... ...len to nema take gule...mozno az na ten zaver... ..uvod pre mna ohrata ohratost...

bajron
05. 10. 2007
Dát tip
urcite nie;)

dazdozienka
04. 10. 2007
Dát tip
hm. gut gut. ja som uz asi stratila tu sxopnost pisat takto...*

bajron
04. 10. 2007
Dát tip
neroušek:vdaka!no v tom mas velku pravdu co si napisal!uvidime ci sa staroby dozijem(e)... :)

neroušek
04. 10. 2007
Dát tip
Mladé,revoltující,dobré.Jen aby Ti to Bajrone vydrželo,znáš to:v mládí revolucionáři a na stáří ty největší svině.

bajron
04. 10. 2007
Dát tip
diky vam:)

Najmladšia
04. 10. 2007
Dát tip
ta to čo je za slovo...či-s-ti-č-ka.......ved to ani nie je meno ale tip určite ....:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru