Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...Feng-yün Song...

04. 10. 2007
18
17
3698

inspirace dnešním úžasným představením čínské básnířky a zpěvačky Feng-yün Song v rámci festivalu Slova bez hranic v Olomouci...






...v duši mi doznívá
čínská poezie

ztracená
v barvách lampionu

sakura
a červený drak

co do světla
zazpíval...











17 názorů

super )

Omyl. Myslel jsem, že to bude recept na kuřecí křidélka. Ale to byla Kuej Fej. Tento recept je mnohem poetičtější.

Vaud
26. 02. 2009
Dát tip
jsem si rikal, ze to bude neco o polivce s bambusovymi vyhonky a mile me to prekvapilo :-) *

weeruszka
17. 12. 2007
Dát tip
málem jsem tam šla taky.. navodilo mi to atmosféru jako při filmu Gejša

Print
09. 10. 2007
Dát tip
*!

satannáš
08. 10. 2007
Dát tip
pěkné hvězdi ...:o)))T

palino8
08. 10. 2007
Dát tip
šing šueng ming tien hung (***)

Sasak
05. 10. 2007
Dát tip
....takové .. ...poetické.... :-)

Smíšek:-)
05. 10. 2007
Dát tip
á jak nádherně jemné krásná atmosféra na mě dýchá úžásné moc moc děkuji velmi za tu krásu * jasně martinez "zlatej písmák a skvělí písmáci!":) příjemný a roztomilý den, smíšek :)

Smíšek:-)
05. 10. 2007
Dát tip
á jak nádherně jemné krásná atmosféra na mě dýchá úžásné moc moc děkuji velmi za tu krásu * jasně martinez "zlatej písmák a skvělí písmáci!":) příjemný a roztomilý den, smíšek :)

Oldjerry
05. 10. 2007
Dát tip
hvězdí díky... samo - když rostou i u nás....

avox
04. 10. 2007
Dát tip
něžná, jemná... krásná */

podle této stránky maj v Číně taky sakury ;) http://www.garten.cz/a/cz/1756-prunus-serrulata-visen-pilovita-v.-japonska-sakura/ "višeň pilovitá, v. japonská, sakura Původní druh tvoří stromy s odstávajícími, málo členitými větvemi a širokou, deštníkovitou korunou. Výška do 3 m. Listy opadavé, zašpičatělé a široce kopinaté, leskle zelené s pilovitým okrajem. Prunus serrulata Kanzan Prunus serrulata Kanzan Synonyma: Cerasus serrulata Čeleď: Rosaceae Domovina/původ: Japonsko, Čína, Korea. Květy: Bílé, plné, ve svazečcích. Duben až květen. Použití: Jako solitéra. Tento původní druh není prakticky v tržním sortimentu. Půda a stanoviště: Dřevina je nenáročná." no eště, že ten písmák máme, co? člověk se aspoň něco přiučí ;)... děkuji vám za návštěvu a slovíčka ;)

Oldjerry
04. 10. 2007
Dát tip
Čínani mají taky sakury ? Zlatej Písmák, zase jsem se něco nového dozvěděl ....

jo :o)

martinez
04. 10. 2007
Dát tip
číňani mj taky přehlásky? furt se něco přiučuju, zlatej písmák a skvělí písmáci :o) je to takový papírově jemný...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru