Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojď sem kotě

15. 10. 1999
4
0
3169
Autor
Merle

netřeba

Hele kotě, pojď sem kotě. Prolez ke mě dírou v plotě. Poťapkáme, pomňoukáme a pak se do toho dáme. Ty nevíš co? Milý kotě, až prolezeš dírou v plotě, udělám tě velkou kočkou. Dospělou zelenoočkou. Zatancujeme si spolu, do života dám ti školu. Kočkovsky to rozjedem... Tak se neboj, a pojď sem. Bolu křik a dutý smích, slzy studu na fouscích... Vykulhala malá kočka. Dospělá zelenoočka.
Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Pojď sem kotě: hele, chlape, neděláš to taky tak...jé, promiň...nám letos kočky tak strašně řvaly u baráku...když to na ně přišlo, měl jsem i já bezesný noce...jen ta náplň byla trochu jiná...aha? slavek!!! Bambi!!!...vy máte ale hlášky! m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Skvělý. Tohle by se mohlo dostat do čítanek tak pro devátou třídu. Nemyslíš ?

Bambulka
07. 04. 2000
Dát tip
o)))) A kocour mlsně otřel fousy a jal se lákat další, vždyť děr v plotě je jako koťat v botě... Tak takhle to tedy chodí?!? :-)

Datin
20. 10. 1999
Dát tip
snoopy: :-))) Pochopil jsem to stejne..:-))

leontynka
17. 10. 1999
Dát tip
:O)

Tynic
17. 10. 1999
Dát tip
Pobavils, k závěru trochu poučil...

kačka
16. 10. 1999
Dát tip
Frája kocour se zdá se po/v y tahuje?

slavek
16. 10. 1999
Dát tip
chlapská chuť s vocasem.. :-))

Bolek
15. 10. 1999
Dát tip
Merlíku, tak takhle se trácí pannenství v Čechách...
Něžný a hořký jak Becherovka. Nemá to chybu. Boduješ!

ViNiL
15. 10. 1999
Dát tip
:-)

BlackG
15. 10. 1999
Dát tip
hezky... to je skoro abych si to vytisknul...

snoopy
15. 10. 1999
Dát tip
nepochopili jste to vy, nebo já? ..už bylo pozdě?

papoušek
15. 10. 1999
Dát tip
Skvělé jak je to zpěvné a bezstarostné, ale nevím nakonec jestli jsem to úplně pochopil, asi ne :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru