Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUDCE

05. 10. 2007
6
10
2247
Autor
Alú

Z jakého důvodu bývají k sobě lidé laskaví? Proč přivírám oči před tvými chybami? Miluju Tebe nebo sebe?

 

   A dneska jsem soudcem já a ty mým souzeným.
  Jsem na Tebe tak hodná!
Dneska soudím já, a klepu o stolík
a jsem na Tebe tak hodná!
Dneska mám těžký talár, přes který nepronikne žádný cit
přesto jsem na tebe tak hodná!
Dneska soudím já a vím, že příjde zítra; talár třeba odevzdám.
Proto jsem na Tebe tak hodná.
(???)

10 názorů

kropitko
24. 05. 2008
Dát tip
pardón, ale kdo stojí dnes o nějaká sklížená triviální poučení? Nejlepší na tom jsou ty vykřičníky... tohle jinak nemá obsah ani formu... to halldasena: co to je proboha alibicionismus? znám korát alibismus, ale možná jsi měla na mysli něco jinýho:))))

Alú
08. 05. 2008
Dát tip
Zatím rozumím ;-). Jsem na sebe tak pyšná!

Bíša
08. 05. 2008
Dát tip
Je to o porozumění....

zaujímavé, ale nedotiahnuté;)

neroušek
16. 02. 2008
Dát tip
Přátelé,přátelé, bez určité vypočítavosti se zřejmě neobejdeme. A je to jeden z důvodů, pokud je ale jediný, je to smutné, dí moudře neroušek.

Řízek
12. 02. 2008
Dát tip
mě se ta myšlenka líbí,...jak chceme abyse k nám chovali jiní chovejme se k nim tak ...ale bez vypočítavosti,...sanžim se k lidem chovat dobře, i když se ke mně budou chovat jinak,...

Alú
06. 10. 2007
Dát tip
Ano, přesně tak jsem to myslela.. nebo snad jak chceme abyse k nám chovali jiní chovejme se k nim tak? To už zní líp co? Ale není to pořád to samé?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru