Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dnes má svátek Věra

08. 10. 2007
4
17
1852
Autor
aleš-novák

očima těká

odněkud někam

jen líně hlavou točí

nemá to snadné

ten komu vládne

toho nespustí z očí

  

každého shlédne

v noci i ve dne

nehledí na rozměr

ta nejznámější

a nejtajnější

z všech známých českých

Věr 

 

 

 

 

 


17 názorů

jogger
10. 01. 2009
Dát tip
moc pěkné a pravdivé to musí číst moje žena jmenuje se hádej třikrát... ano, Věra

nějaký podvědomý odpor...neřeš to :o) pamatuju si češtináře na průmyslovce, myslím, že šlo o Marii Majerovou, shrnul děj knihy do tří vět a končil slovy: Věra byla potrestána, nevěra nikoliv...

Marcela.K.
08. 10. 2007
Dát tip
...no vidíš, to mě nenapadlo :-)) ale i věrnosti...a to je zase divný, ne? :-)

to mě taky napadlo: třeba se ti to jméno nelíbí, že má tak blízko k nevěře...:o)

Marcela.K.
08. 10. 2007
Dát tip
...nevím proč, ale tohle jméno se mi nikdy nelíbilo...ale fakt nevím proč...

Mermomoc
08. 10. 2007
Dát tip
:) ...fuj, jistěže "my", to ty mé dizzi

Mermomoc
08. 10. 2007
Dát tip
Věra Svěráková? ...ale mi víme, že to bude Sára, jež po zdech čmárá nebo Štefan Závěr, by se mohl připlést :)

nicméně guy odpověděl tak mistrovsky, že pořád zůstáváme v rovině dohadů...:o) ale modří už vědí :o)

Hahahaha - tak to byla pro mě fakt neřešitelná hádanka! :)))

guy
08. 10. 2007
Dát tip
no, když se to vezme podle abecedy, tak by mělo jít o nástupkyni .. po ní možná přijde nějaká Zdena nebo Zita :-)

guy, bravo :o) nevím, jestli nástupkyně nebo předchůdkyně, mám v těch ženských trochu chaos :o)

Věra utkaná z Věr-nosti dvě srdce k sobě přemostí .... :))) - no já vím, taky nic - nápad, no! :)))

guy
08. 10. 2007
Dát tip
já bych řekl, že jde o nástupkyni Tamary :-)

hm...ona měla Jana pravdu, když mi říkala, abych dopsal ještě další sloku, kde by se to vysvětlilo... ale ještě chvilku počkám :o)

avox
07. 10. 2007
Dát tip
DůVěra, NedůVěra, PoVěra, NeVěra... nevím, vzdávám to :-))

po - Věra :))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru