Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Něha

07. 10. 2007
9
16
1690

nepočítej dny, co nemají cenu - - - milovali se - nemocnice - dveře se zavřely - ???


                    těžkne ti
                    ta skříňka s dojmy a emocemi
                    s pláštěm z olova
                         kterým nic nepronikne
                              a nezáří.
                    čekáme napjatě, kdy proreziví
                        kdy dotluče
                              i její poslední návštěvník
                              co přišel v papučích
                              a (stále) opakoval
                              že je tu
                                   jen na skok.
                    proslzeně balíme
                        vše, co se hodí
                             na tu podivnou cestu
                             - "miláčku, to pyžamo máš?" -
                             kam vstoupíš
                                  bez příkras
                                       bez závoje nevěsty
                                       a nevrátíš se.



(říjen 07)

16 názorů

jasnacka, kazdy to vnima osobitě proto pisem, ze jo? a proto vznikaji krasny dila...

nezny je to v tom, ze neodkopnes druhyho, kdyz mu tece do bot, ale jdes s nim az do krajnosti... no a prave v tehle souvislosti me napadl nazev.

Muessa3: souhlas. no muze se stat, ze nekdy nekoho, kdo pro nas roky neco znamenal, musime doprovodit az do "konce".. a videl jsem to, kdyz jsem slouzil starym lidem a bylo to smutny, dojemny i nezny.

avox
24. 01. 2008
Dát tip
silně depresivní... nesouhlas s prologem, každičký den má cenu */

to akátové_šumění_větru: díky, az to tady u me zasumelo.. (ps: Bruntál je pekny misto óóó)

nádherné, co dodat...T

palino8
20. 01. 2008
Dát tip
olovená skrinka... ale hej...

silné*

nonamebeast
12. 10. 2007
Dát tip
tip

Jolana19
08. 10. 2007
Dát tip
nepočítám..ale nesmáznu z celkového počtu ani jediný den..prostě byly..ale název Něha?!..to je vyložená deprese :-)

Norsko 1
08. 10. 2007
Dát tip
*

lízátko: nevim proc, ale slovo "pyžamo" je moji pravopisnou nocni murou uz od mladi a to "i-y" vzdycky spolehlive netrefim... diky za echo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru