Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Datlíblús

08. 10. 2007
11
27
2838
Autor
sabi

otázka: Jak toto dopadne???

Přemlouval datel datlici

aby mu vydrhla světnici

prej tam má svinčík už od loňska

co se mu zaběhla pokojská.

 

Povídá datlice datlovi

Tenhle váš styl mi moc nehoví

Nad ním... No jaképak copak

Nelze než ohrnout zobák

 


27 názorů

Janina6
12. 11. 2007
Dát tip
:-)) *


silence
10. 10. 2007
Dát tip
ty rymy, jak z rymy :) Ale usmev da, coz malo neni :) *

sabi
09. 10. 2007
Dát tip
my přes ten bordel hrozný ale náš klopýtat budem úd -au- za údem a přitom hrdinsky zplna hrdla pět aby nás slyšel celý širý svět ryčné Kdepak ty ptáčku hnízdo máš?????

sabi
09. 10. 2007
Dát tip
je to krušné uklízení když druhého nikde není ale to hnízdo kde je klid datlice chce a má ho mít datel nemusí nutně k ledu jen občas přijít na besedu a pak si zase pochodem vchod najít svou cestu na východ

fajo
09. 10. 2007
Dát tip
skutočnosť je vlastne taká poriadkumilovnosť vtáka s človečiou rovnať sa nedá a preto nám ľuďom beda vtáci naštvú sa raz vskutku pozbíjajú megabúdku: "tu si špinte, biedni červi nemáme už na vás nervy, môžte čučať tu v tej búde" veruže nám fajne bude...

martinez
09. 10. 2007
Dát tip
aj dyž nejsu datlice tak si nejvíce uklízím sama a bez datla to není drama je to jen můj nepořádek bez nervů a hádek uklízím kdy se mi zlíbí... ale občas datel chybí :o)

sabi
09. 10. 2007
Dát tip
zatímco my z měst a vesnic datlujeme do klávesnic lamentace na ty ptáky které máme za lajdáky kolem nás se vrší hrnky od kafe či alkotrnky teď se teprv uvidí kdo to za nás uklidí vřelé díky za reakce,bavím se, jak už dlooouho ne! -))))))

martinez
09. 10. 2007
Dát tip
no na tebe sem si papoušku taky mohla vzpomenout s avízkem dyž seš vlastně "od fochu" :o) ano avox, dokonce ste moje očekávání předčili :o)

papouch
09. 10. 2007
Dát tip
Pravděpodobné je nejvíce že datlice ulétla směrem na Dejvice A datel dal si dvě datle protáh obratle a sám hadrem špínu matle

avox
09. 10. 2007
Dát tip
no, oživili jsme to tady podle tvých představ? :-))

martinez
09. 10. 2007
Dát tip
a havran je snad aj pěvec, což sem teda nikdy nechápala... šikovní ste všeci :o)

avox
09. 10. 2007
Dát tip
taky jsem si kdysi myslela, že havran je manžel od vrány, pak jsem zjistila, že ani nejsou příbuzní :-))

fajo
09. 10. 2007
Dát tip
METLA(ľudstva)- podľa rodu žena:o)) taký malý problém tu je ktorý chlap rád upratuje? či spoďáre- či trus vtáčí nože páni, vám sa páči lietať s metlou večer, zrána? ani ďateľ, ani vrana (pardón, havran) neprisvedčí hádam stačilo už rečí márna sláva, je to raz tak ... --- ... A BASTA!!!

:o)))) *

avox
09. 10. 2007
Dát tip
Datel pohodí perutí - jdi si, nikdo tě nenutí asi mu vrtá hlavou, až zítra potká tu pravou... :-))

datlice křídlem pohodí dnes se mi to moc nehodí ale když seženeš datle zítra ti vysmýčím, datle když to však slyšeli červi hromadně ztratili nervy vrtali, že datlí skrýš propadla o patro níž nemusí daltice smýčit jen zdola veverka křičí co to je za rudohlava mám snad v tom bordelu plavat?

avox
09. 10. 2007
Dát tip
Dopadne to, to se ví, bude to jak u lidí - vyhubuje datlovi a nakonec uklidí... :-)) moc pěkné čtení, takové, co já ráda! dík za avi */

martinez
09. 10. 2007
Dát tip
koukám to tu nějak usnulo - tak nějaký avi :o)

sabi
08. 10. 2007
Dát tip
a kde jinde??? -)))

martinez
08. 10. 2007
Dát tip
ale no tak, pobočníku... se budu pýřit - pochvala před nastoupenou jednotkou? ;o)

sabi
08. 10. 2007
Dát tip
dekuji, sama se nestacim divit, kam se ta bajka ubira... -)))

sabi
08. 10. 2007
Dát tip
on totiž každý pták - na srdce peruť - zaslouží levý hák (a už mě nebuď) dikec, dobrou! -))

Rabb
08. 10. 2007
Dát tip
připočítám-li povedené pokračování od autorky a generála martinez..*

sabi
08. 10. 2007
Dát tip
dnes totiž ví každé datle i to které sotva šmatle že je věcí přirozenou mít svou větev uklizenou -))) diky!

martinez
08. 10. 2007
Dát tip
dopadne to jako obvykle: smetí poletí do pytle a pytel ze stromu dolů a naši datlíci zůstanou spolu neb každá datlice - a tahleta nejvíce - srdce má na místě pravém /kam se my ženské hrabem.../ :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru