Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

naše babička je veselá kopa

31. 05. 2001
15
0
3413
Autor
hermit

* 2001 babičce, která si to ale nesmí nikdy přečíst ;)

. . .

 

naše babička je veselá kopa

 

když svítí sluníčko

běduje

když prší nebo fouká vítr

běduje

když se dívá na zprávy

naříká

když nemá svýho pejska v zorným poli

je zoufalá

 

leze mi na nervy

babička

 

mám ji rád

 

sbírá mrtvý myšky a skládá je na parapet

jako sardinky

usmívá se na ně

modrý žížaly hází slepicím

"aby se ohřály ve volátku"

 

 

karmínovej Kristus ve vitráži u Ignáce

ji má taky rád

a jistě ji vezme k sobě

 

 


hermit
23. 06. 2003
Dát tip
už umřela, babička, je to dva týdny. no jo. a mám ji rád.

Atalanta
23. 06. 2003
Dát tip

Atalanta
21. 06. 2003
Dát tip
leze mi na nervy babička mám ji rád ~*~°~*~

Pepo
29. 01. 2002
Dát tip
NÁDHERA! ! ! Úsmevno - smutné. Nevyhnutné. (Našiel som tam aj svoju babičku.)

hermit
09. 11. 2001
Dát tip
Samohyb: jak tě to napadlo??? :-)))) nenene...musíme tam všichni... ale to je o tom, že až to bude, tak babička jistě poletí na křídlech tam někam nahoru do oblak..snad jako každá babička.... ;-)

Pája
09. 11. 2001
Dát tip
:-)))) moje ne.....:-))) moje nahoru na kouři z tabáku do dědy :-)

Samohyb
08. 11. 2001
Dát tip
ty chceš,aby tvá babička umřela ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ulita
06. 06. 2001
Dát tip
ježíš to je skvělý....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Katerina
02. 06. 2001
Dát tip
dvakrat vic nez lidi, tedy i babicek??? z cehoz vyvozuji, ze pocet babicek nekolikanasobne presahuje pocet obyvatel teto planety.... :-)))))

JiKo
02. 06. 2001
Dát tip
Katka: no je stejně nepochopitelné jako některé paradoxy v kosmu .. nebo třeba teorie relativity :-))

Verita
02. 06. 2001
Dát tip
nádherné....

Katerina
01. 06. 2001
Dát tip
babicky pejsek umrel..... starim.....

Janis
01. 06. 2001
Dát tip
*

JiKo
01. 06. 2001
Dát tip
babiček je na světě dvakrát víc než lidí, každý totiž má nebo měl dvě babičky ...

Ostrovidka
31. 05. 2001
Dát tip
Hermi milý, ty babičky. Tvá babička je správná babička. Babičky jsou takové. Babičkové. Jedna babička měla malého vnuka, z výletu lázeňského přivezla mu model americké motorky. Kdepak motorka skončila? Vnuk smutně do vitríny s růžovými hrnéčky a svatými obrázky na motorku kouká. Ta hrdě zaparkována u dřevěné šperkovnice světlomety prasátka hází. A babička? Má motorku ráda:-))))))

rire
31. 05. 2001
Dát tip
* :)))
hezoučký :)))

Print
31. 05. 2001
Dát tip
.............*** Teda!!!!! ****!!!!

Wopi
31. 05. 2001
Dát tip
:)))) MOC PĚKNÝ! *

kafka
31. 05. 2001
Dát tip
hermite!!!!! Ty kluku jeden!!!!!!!!!! :)))))))
Lezeš mi na nervy (jak seš nezničitelnej! ;-)))
Ale mám tě ráda!
babi :)))

Bix
31. 05. 2001
Dát tip
vymakane!!!!***Keby babicky neboli babickami, nemohli by sme ich mat radi, co uz bolo povedane, ale nevadi, chcela som tiez:o)))Vystihol si crty typickej starej mamy a naramne sa mi to pacilo...vtipne, milujuce,co dodat ?? Druha polovica*****Celkovo***

Manuria
31. 05. 2001
Dát tip
Tak na první pohled mi zaujalo to veliký písmo...to aby na to babičky taky viděli? :o) Jo, je to dobrý, tipnu si i já.

Bacil
31. 05. 2001
Dát tip
Já taky.

djPes
31. 05. 2001
Dát tip
když nemá svýho pejska v zorným poli je zoufalá...!!!

Pája
31. 05. 2001
Dát tip
;-)))*

hermit
31. 05. 2001
Dát tip
ostro: :-))) skvělý, dík!!! ...a všem taky děkuju ...a babičce děkuju minimálně za to, že se jí narodil můj otec... :-))

Wiki
31. 05. 2001
Dát tip
jakoby mi to někoho připomínalo ...:o)))
tíípek

JiKo
31. 05. 2001
Dát tip
ahoj babi :-))

Moje babička je taky veselá kopa...:))) Když mi bylo třináct, tak po mě hodila žehličku (ale netrefila se)....:-))) A když vidí v televizi Novotnýho, tak se šklebí a říká: "Tfuj, tohohle blba taky nemůžu ani vidět!"...
Posílám tipík pro všechny babičky (a té mojí pošlu Geriavit Pharmaton, páč jí dělá dobře)...:)))

Cody
31. 05. 2001
Dát tip
*****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru