Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyprodáno

16. 10. 2007
9
24
3384
Autor
Marcela.K.
 
Peru se s tím
a ty to dobře víš
Nenávidím!
nenávidím
ty chvíle
kdy vím

Zavírám krám
své srdce nedám
vyprodáno
slyšíte
vyprodáno!

Vždyť doma
taky musí jíst
vždyť doma
si chtějí taky číst
a smát se
a hrát si
a brát si

A kde mám svého
Vrchního dodavatele?
obchodníka
s deštěm...

Prší
zavírám krám
beru si dovolenou
nenávidím
každý den
kdy vím
že
bez tebe
už nedokážu
být
 

24 názorů

to asi myslel vrchní...sestru, ne?

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
jo aha...jeden tip denně stačí...jako :-) no jo, no...lakomče lakomej :-) a ještě mi navádíš Vrchního...seš teda!!!

ruprecht
16. 10. 2007
Dát tip
vrchní, prchni! :-))

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
...jo :-) občas mi opláchne hlavu :-) abych se vzpamatovala :-)

kapitan
16. 10. 2007
Dát tip
Vrchní dodavatel?

zzlatý
16. 10. 2007
Dát tip
Ten zoufalý řev jsem slyšel až tu... dám Ti za něj velmi tichý tip....

Pobavíš naštěstí všechny...

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
... no auž víč proč píšu...abych tě pobavila :-))

pohádky,mlho..."náhodou tahle byla napsaná konkrétní osobě, ale už nevím kterýmu" ale baví mě si to číst, to jo...

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
...tak nějak... i když, něco ti pošeptám :-)) co neprožiju - nenapíšu :-)) a teď jsi z toho jelen, co Smolíčku, Budulínku :-))

je mi to jasné, mlho :o) a rozbor básničky se nemá míchat s rozborem života :o) asi...

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
...ty seš skoro tak chytrej jako já :-))...jenže já jsem holka pohádková...víš ;-) taková Božena Jaromíra Andersenová ;-)

každý je doma na roztrhání...jen jsem tím chtěl říct, že když chceš žít dva životy, musíš si to dost dobře zorganizovat...a nebo si vybrat jen jeden z nich.

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
.... náhodou tahle byla napsaná konkrétní osobě, ale už nevím kterýmu :-))) ...a žádná výmluva, alfi...to je pravda pravdoucí...doma jsem na roztrhání ;-)))

Dáša
16. 10. 2007
Dát tip
a: no vida,jak to máme každý různě ;o) m: ale vždyť jsem čtenář, tak musela být napsána i trochu pro mne, ne? ;o)

Dášo, mě naopak ta zmínka o "těch doma" připadá hodně divná...taková výmluva, skoro...

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
Dášo, ono to taky nebylo napsaný pro tebe :-)) Alfi, já vím...ty umíš tak hezky chválit :-))

Dáša
16. 10. 2007
Dát tip
mno, najde se tam i něco dobrého jako: vždyť doma taky musí jíst ... ale celkově ... pro mne nee :o/

vždyť tě chválím, přeci...:o) nekousej se...

Gagi
16. 10. 2007
Dát tip
bezeslov, /*

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
...alfi, ty seš děsnej :-))) ještě, že to není aktuální stav mé mysli, jinak bych se asi překousla :-)))

hmm...vrchní dodavatel...deště... ale vypsat se z toho umíš dobře :o) dešťovko :o)

Marcela.K.
16. 10. 2007
Dát tip
... ne, už ne :-) to je stará básnička, Hesiono :-)... počkej si chvilku a přestaneš také řvát a budeš šťastná, věř mi :-)

Hesiona
16. 10. 2007
Dát tip
Zavírám... a řvu uvnitř. :o(*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru