Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolí mě v krku

16. 10. 2007
4
20
3521
Autor
Milly

16.10.2007 2 ráno Známým a C. Inspirace kapitanovym hořením v jednom díle.

Nechte mě všichni bejt!
Bolíte mě v krku,
jenom bolíte...
Kéž bych mohla říct, že hořím.
Doutnám sotva, moknu
a je mi zima.

NE! Ty už mě nepálíš.
Ne, to se Ti jenom zdá.
Hej, přesvědčte ho někdo.
(anebo mě...)

20 názorů

Ri_ko
31. 10. 2007
Dát tip
nojo, podzim a deprese - taky to na mě leze... cítím s tebou...

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
Jo tak..... :-) Děkuju. Hej, to nevadí- tohle je stejně jen taková blbost.. :-))

tanec
17. 10. 2007
Dát tip
Nic prosím, jen, že jsem četla a nic z toho neměla.Promiň, asi jsem založená na jinou strunu.

Milly
17. 10. 2007
Dát tip
Jarmila: dobrej pokus... .-) (beztak se pálím sama). tanec: co to, prosím, je? :-)

tanec
17. 10. 2007
Dát tip
xxx

nepálí tě, Milly ***

Milly
16. 10. 2007
Dát tip
Jo tak.......! :-) Ty jo..........

jo, však ano...nikde není, že to vymyslel Kurt...jen že se s tím ztotožňoval:)...dnes sem tím měla popsané ruce...

Milly
16. 10. 2007
Dát tip
No, vidíš, a já to mám opsaný z knihy "Láska je jen kytarové sólo"- a tam to bylo takhle.. :-)

:) "Lepší shořet než vyhasnout. 19. února 2007. Kurtu Cobainovi, poslední opravdové ikoně rockové hudby, by zítra bylo čtyřicet let" :))) a tak.

Milly
16. 10. 2007
Dát tip
Jakože by Tě napadlo něco k napsání?

kapitan
16. 10. 2007
Dát tip
To asi ano.Ale já třeba takhle reagovat neumím..

Milly
16. 10. 2007
Dát tip
Jo, o tomhle jsem diskutovala s kamarádem- kdo to vlastně řek..- a našla jsem: "Dej mi cenu (Gimme The Prize) Text a hudba - Brian May Tady jsem, pán tvého osudu Já jsem ten jediný, ten jediný, já jsem Bůh nového království Dej mi cenu, prostě dej mi cenu Dej mi tvé krále, nech mě ji zmáčknout v mých dlaních Tvoje mrňavá princátka Tak ty jsi ve svém kraji nazýván vůdcem Sním je dřív, než budu hotov Válka je dobojována, hra je vyhrána Já jsem ten jediný Já jsem Bůh nového království Dej mi cenu, proste mi dej cenu 'Teď zemřeš' 'Musím něco říct, je lepší vyhořet, než vyhasnout... Může tu být jenom jeden' Ztrať se, řekl jsem ztrať se Hej hej hej uhni z cesty Z mé moci není úniku - to jsem ti neřekl? Já jsem ten jediný, ten jediný, já jsem Bůh nového království Dej mi cenu, proste mi dej cenu Já jsem ten jediný, ten jediný Já sem Bůh nového království Dej mi cenu 'Může tu být jenom jeden" **** I když já znala: "Lepší je vyhořet než zvolna zrezivět" (Neil Young) Můj oblíbený citát... :-)

animovaný medvídek Pú: a nemyslíš..."Je lepší shořet, než vyhasnout"?:))

Milly
16. 10. 2007
Dát tip
Já??? Vždyť je to úplně jednoduchá věc....... :-)) Já koukám, že......, no nic, děkuju. Texty s hořením?? Ukaž mi nějakej.... :-)

kapitan
16. 10. 2007
Dát tip
Umíš.....

Print
16. 10. 2007
Dát tip
*

Souhlas..ta poslední sloka mi (nevím proč) připomněla texty Nirvany (resp. Kurta Cobaina),esi nějaká asociace s tim hořením v nějaký jejich písničce,to netušim..

"bolíte mě v krku" se mi líbí... je to vůbec originální...protože to plyne z Vás, slečno... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru