Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uplakaná přání

17. 10. 2007
5
6
1675
Autor
Kaos

And in the streets the children screamed The lovers cried and the poets dreamed But not a word was spoken The church bells all were broken



Uplakaná přání

Ještě si na ten večer vzpomínám. To bylo, když začaly padat perseidy a první jabka ze stromů. Něco jsme si slíbili a něco ne. Jabka byly kyselý, pivo hořký, vodka silná, polibky sladký… Na nebi mizely čáry od letadel jak čáry z dlaní a z větví začaly padat přáníčka s tajným vzkazem. A tobě spadly víčka. Slibuješ? zeptala se a všichni ptáci ztichli, jakoby promluvil sám bůh. Slibuju. Navždy? Krajina usínala a kdesi dole v údolí se kouřilo z komínů, kde lidi spokojeně koukali na zprávy a mysleli, že se mají dobře. Navždy? Rosa už začínala studit a mě zas popadla chuť stát se tulákem, na kterýho lidi plivou, ale on ví, že oni neví. Tulákem, kterýho nikdo nezná, kterej jí první spadlý jabka a kterýmu sladce chutná hořkej život. Ten večer byl navždy, ale víc ne. Sám to vím, sama to víš. A včera na našem místě na kopci školáci pouštěli draky a sbírali zbytky našich perseid. Snad proto už nám z nebe padají jenom kousky uplakaných přání.

 

 

 

 

 

 

 

 


6 názorů

Kaos
13. 11. 2007
Dát tip
zmenil jsem to z uvahy na miniatury

Santi€
30. 10. 2007
Dát tip
:*)

Narcissa
19. 10. 2007
Dát tip
tak tohle..krásný..*

je to smutné...*tip*

nádherné - už dlouho se mi nechtělo tak sladkobolně pláknout :))) *****

martinez
17. 10. 2007
Dát tip
mne ta kategorie úvahy mate... hledala bych tam obecný témata... ne osobní, ale četlo se mi to hezky a taky nevím esi tu: Slibuješ? zeptala se - nemá být seS, páč o kousek dál už s ní mluvíš jako s "ty"...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru