Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ilúzia

18. 10. 2007
10
25
3649
Autor
Elyon

Šuchot záclony

zobudil spiace dieťa

Predĺžil tiene

 


25 názorů

krásne spomienky na rána, keď mi matka pudrovala riť

Elyon
21. 09. 2008
Dát tip
Môžeš mi vysvetliť čo to spôsobilo? Predstava otvoreného okna a vetra?

Elyon
08. 09. 2008
Dát tip
Ty sa na mňa nehneváš? :) ďakujem za zastavenie a kritiku

Smíšek:-)
08. 09. 2008
Dát tip
:) *

A.H.
18. 08. 2008
Dát tip
to bude ono. je to povedené!

Elyon
18. 08. 2008
Dát tip
Zdá sa ti to asi preto, lebo to dieťa nebolo predtým vôbec spomínané, tobôž nie žeby spalo.

A.H.
17. 08. 2008
Dát tip
proč se mi zdá, že to dítě nespalo

Bíša
11. 07. 2008
Dát tip
:+)

Rabb
06. 01. 2008
Dát tip
poslední řádek mi nepasuje, asi bych se musel hodně soustředit, abych jej pochopil do celku.. jinak jako obraz spícího dítěte probuzeného šustotem záclon je fajn.. jen lépe jazykově bych to vyjádřil.

Paulart
17. 12. 2007
Dát tip
To prodloužení stínu je tam navíc. Stačí první dva verše, ne? :-)

palino8
16. 12. 2007
Dát tip
asi príliš nejasný obraz na to, aby to mohlo byť haiku... čím predĺžil tiene? že to dieťa vstalo a tým predĺžilo svoj tieň? alebo to súvisí s pohybom slnka, čo by vysvetľovalo aj prečo niekto hýbal záclonami? u mňa skôr nie... Dobre to napísala Paulart.

neviem, či by som to nazvala ilúzia, to sa mi potom zdá mimo haiku (aspoň myslím), ale inak ok;) *

tohle je hezký

tekonecna
02. 12. 2007
Dát tip
Přijde mi to jako nuda.. nic z toho na mě nedýchá.. nejak mi to nesedi.. a moc to nechapu.. mozna trochu min jit po forme a vic po obsahu.. prostě nuda.

Oldjerry
21. 10. 2007
Dát tip
O haiku jsem ti napsal, takže toto nebudu hodnotit

predĺžil tiene... akosi mi tam nepasuje

Elyon
19. 10. 2007
Dát tip
Ďakujem všetkým... hneď mám lepšiu náladu a chuť tvoriť ;-)

Paulart
18. 10. 2007
Dát tip
Nějak cítím, že jsi pravému haiku opravdu blízko. Moc tipů tu mít nebudeš, ale máš to v sobě. Je to můj názor :-) Nehledej symboly, jde-ji o skutečný stín, pak je to dobře. Symboly v haiku nemají místo. Stín je vždy stínem a prodloužený stín ukazuje třeba na zimní období, večer, že čas už pokročil. Pak je to dobře.

Elyon
18. 10. 2007
Dát tip
To predĺženie tieňov má symbolizovať ilúziu - detský strach z tmy.

Hesiona
18. 10. 2007
Dát tip
... ale proč iluze? *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru