Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kňour

18. 10. 2007
11
17
4562

Miroslawkovi

Poslyš mě, zvíře, s tebou hovořím,

jen hledíš na mě nepřítomně,

oči vytřeštěné,

doufám, že nemáš vzteklinu!

– nebo jsi hluchoněmé?

 

Řezáky ceníš, to se dělá,

když z většiny jsou zkažené?

Usměj se na mě, aspoň trochu,

snad zbytek úcty v sobě máš.

 

Vzdoru tě zbaví milosrdná střela,

ne, ne si kvičíš, ještě ne,

je-li tvá duše málo bdělá,

tak půjdeš hochu na guláš.


17 názorů

Markel
12. 10. 2016
Dát tip

:-)) máš recht *


no, u nás to má oba významy, 1. cenit(zuby) 2. cenit(udávat hodnotu zboží např.)

no vidíš ceniť znamená presne to isté čo v slovenčine ceriť... a naoplátku ceniť v slovenčine znamená ocenovať napriklád tovar nejakou cenou napríklad houska bude stát 13,50 Ck alebo Skk tak to je v slovenčine ocenovať, resp. ceniť. Takže je to v poriadku tak ako to je... dik za kurz ceského jazyka.

nevím, co je to ceríš, ale cení znamená, že vyceňuje zuby (i podle českých pravidel)víc nevím ))) a díky!

apropo Jarmilko nemalo tam býť nahodou Řezáky ceríš namiesto ceníš... možno je to len nedostatok znalosti českého jazyka ale skôr by som tam dal to ceriš...inak bez výhrad ... dávam tip.

moorgaan
16. 02. 2008
Dát tip
tak Jarmilka si pysky líže, jak spatří to kančí zvíře! oni kňouři mají kouzlo jen aby to nevyklouzlo.-))../**

zzlatý
19. 10. 2007
Dát tip
Jarka nikdy nekňourá, když narazí na kňoura, mlsně si olízne pysky, řekne: "Bezva, budou řízky"... Já Ti sice za srandu nepostavím verandu, bude líp, když dám tip...

Janina6
19. 10. 2007
Dát tip
Ufff... Ty jsi nebezpečná. Já kňoura ještě nepotkala, ale kdyby jo, tak asi budu zdvořilejší. :-))

tanec
19. 10. 2007
Dát tip
No a když je člověk prase a pes prase zpívají v jednom hlase.Ze psa se guláš nedělá a z člověka také ne, kńour o to jistě nestojí, tak tím to zavřeme.

Jenom nesmí být prase...

tanec
19. 10. 2007
Dát tip
Však pejsek je také jenom člověk v postýlce rád si s námi hoví, když jej však strčíme za dveře tůze se v noci pak zlobí.

To pozdav je pro Prase lesní z města, já hnětená jsem z jemnějšího těsta a pro svůj život veselý ustýlám pejskům v posteli.

tanec
19. 10. 2007
Dát tip
A ještě kňour má nárok na život, proč by se narodil?v lese si žije a lidé mohou dlabat zeleninu...

tanec
19. 10. 2007
Dát tip
Vrrrr... nechci být v pánu, chci mít psí život veselý, ať každý se při myšlence k /životu /k psovi tetelí

sabi
18. 10. 2007
Dát tip
chmchmchm... tak navíc Zvíře do toho... jdu si prohlídnout zásuvky kde mám štěnice a raděi si tě už dnes odpustím než propadnu melachólii... -))) T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru