Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlaštovky (6)

19. 10. 2007
23
33
5089

Tabula rasa

stojím před otázkou

být nebo nebýt

/odpusť Hamlete/

být nebo nebýt

vůbec něčí láskou

tělo by chtělo

srdce?

zakleté


33 názorů

oknem.. přilétla...

nonamebeast
26. 10. 2007
Dát tip
tělo by chtělo srdce zakleté... tip

hahahahahahahahahaha - pravdaže nie!!!!! :))))))))

palino8
23. 10. 2007
Dát tip
a to máš akože vo svojej moci? :-O

zzlatý
21. 10. 2007
Dát tip
tip

Print
20. 10. 2007
Dát tip
*!!

myslím, že rozumím - děkuji ti

Miroslawek
19. 10. 2007
Dát tip
Poddajná zralost Shakespearova zve ke zvůli. Její obsah, který jako úžas měl by býti svátečností, stává se poklesem času (při možných náznacích jeho nepřítomnosti) lichvářským úrokem všech bytů, do kterých se drze nastěhoval režisér. Jen podvod je tu jistotou. A divák, předčasně vylezlý jako svatojiřský had, hřeje se pod žlučí kritiků…

Mir: "Jarmila: takže také víš, co si můžeš políbit, když se ti nelíbí mé připomínky, že? ;o)))) A teď vážně, srdce ti neupírám, jen - v kterémsi svém Zápisníku Šalda pravil: "nemůže zpívat po svém, kdo po svém neumí ani koktat". Jak ho tedy chceš nechat zpívat? Zřejmě tě to překvapí, ale když víš, co dělat, můžeš se k onomu rozbušenému zpěvu nadechnout daleko volněji, než když se potácíš a klopýtáš v dusnu a tmě. Mimochodem rytmus je spolu s rýmy ten nejmenší problém tvých textů." - máš v mnohém pravdu, Šalda též podělíš se se mnou o ty větší, prosím?

stenos
19. 10. 2007
Dát tip
Vykřičník!!! Omlouvám se...

stenos
19. 10. 2007
Dát tip
Votazník...jinak mňam!!!

eulálie
19. 10. 2007
Dát tip
krasna to teda ano *

Markel
19. 10. 2007
Dát tip
Moc, jednoduchá a krásná - T

malykuba01
19. 10. 2007
Dát tip
**

Dolfiness
19. 10. 2007
Dát tip
krásná, fakt jo - tip *

(závorka)
19. 10. 2007
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

povoleno! :)))

Montrealer
19. 10. 2007
Dát tip
Přesmyčka: Marš: věřím ti !!! Věřím ti. Marš !!! děvčata, odpusťte mi ten úlet v komnetářích.

Montrealer
19. 10. 2007
Dát tip
v horším případě srdce by chtělo tělo zakleté :))) Zažil jsem obojí, ale nedá se srovnat...:o) samozřejmě tipík.

KayTee
19. 10. 2007
Dát tip
jj *

slov: děkuji Nor: a pak že život není pohádka :))) Marš: věřím ti!!! Jani: jo, jo ... dík!

Janina6
19. 10. 2007
Dát tip
Mně to připomíná mě... a jeho :-)) ***

...jenom láska má tu moc přijít duši na pomoc, osvobodí z temné pasti tělo, duši, všechny slasti, načpak marně hledat klíč? Ten je v duši a ta pryč uletí bez vody, jídla, jenom láska dá jí křídla a jak malou holubičku vypustí blíž ke sluníčku.

Norsko
19. 10. 2007
Dát tip
mně to připomíná nějakou pohádku :-)

slovak
19. 10. 2007
Dát tip
***

cynismus? ten je mi cizí... zaglosuji a hned zmizím :o)

alf: tak teď jsi mě dostal! očekávala jsem otřelý chlapský cynismus ano, přesně tak jsem to myslela a tvůj výraz pro to je až k bolesti nádherný, děkuju avox: *** - patří tobě!

:o) tělo zakleté v srdci :o)

avox
19. 10. 2007
Dát tip
jako princezna ve věži (než jí do vlasů nasněží) toužebně oknem vyhlíží zda se princ brzy přiblíží jenže pak teprve běda - ta tvrz se zdolat nedá... :-) */

v horším případě srdce by chtělo tělo zakleté :))) alf+hes: díky moc!!!

Hesiona
19. 10. 2007
Dát tip
Nejlepší z řady vlaštovek. Ta povede hejno :o)***

vlaštovko leť...:o) jednoduché, krásné...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru