Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pacer ležící, spící

22. 10. 2007
14
43
1918
Autor
Pacer

Nejhezčí verše

mne napadají

na samém okraji spánku

 

tělo odpojeno

a neurony podléhají

bezbřehé entropii

 

promiň

ale nekrásnější verše pro tebe

jsem právě zaspal


43 názorů

a zase se musí přemýšlet... kam to to lidstvo spěje... :-) opice požírající sonety a různí lidé píšící a spící :-)

Pacer
26. 10. 2007
Dát tip
To sis teda vybral blbůstku :)

Armand
26. 10. 2007
Dát tip
:)

Etiennee
24. 10. 2007
Dát tip
ten zaver je vydareny, mam pocit, ze i ja prespim vzdy to najlepsie...skoda :)

Mila_cik
23. 10. 2007
Dát tip
zajímavé

Print
23. 10. 2007
Dát tip
:-))***

Sarrah
23. 10. 2007
Dát tip
:o)

Háber
23. 10. 2007
Dát tip
tak to je, ty kokso!

KayTee
23. 10. 2007
Dát tip
:-)*

wedle_vazy
22. 10. 2007
Dát tip
sklerotiku narkoleptická, honem si vzpomeň :~) jeden Pejsrtip

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
Milý pišto,Zbora je chytrý, jemu to stačí říct jednou O tom jsem přesvědčen

Norsko: Nenapovídat!

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
z: tak se napij

No hurá, alespoň logika ti jde. Ale když řekneš A, řekni i B. Sebekritika je maskovaný hlad, a hlad je.... No? No??

Zbora
22. 10. 2007
Dát tip
Ano, uznávám, že jsem vědec-amatér, vzdělávat se jsem líný a proto mi spousta naprosto zřejmých faktů zůstává skryta. O to je to ovšem napínavější. Kdybych byl tak sečtělý jako Pišta Hufnágl, nemohl bych napsat takovou hloupost. Teď už je mi zřejmé, že sebekritický přístup je vpodstatě maskovaný hlad.

dadik
22. 10. 2007
Dát tip
Zborýsku vtipná opověď napadla mě až teď: To mi toho teda moc neporadíš :)

PecKer
22. 10. 2007
Dát tip
Tím nejkrásnějším veršem pro ni je můj spánek Vůbec mi to nepřijde jako plytká myšlenka. Budu svým láskám chrupkat sonety :) A máš tam tip

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
milý pišto, ty jsi pozoruhodná opička :-))))))))

Tady je vidět, jak to dopadá, když se laik pustí do interpretace výsledků pokusu s živým tvorem. Kdyby Zbora místo objevování objeveného věnoval byť minimální čas studiu odborné literatury, seznal by, že Macaca radiata se sonety živí, jde dokonce o hlavní složku jeho potravy (Hain, Léblová, Kouble a kol.: Poznatky laboratorního chovu kočkodanovitých, Academia, 1996). Ve volné přírodě si tento druh (zejména samice, leč v západnějších biotopech pozorujeme již rovnoměrné rozvrstvení povinností) obstarává potravu neagresivním sběrem přezrálých sonetů a neváhá za jejich nalezišti cestovat s celou skupinou i dlouhé vzdálenosti. V zajetí pak byla u tohoto primáta pozorována jedinečná schopnost zajistit přežití druhu právě samovýrobou a následnou konzumací sonetů sice nevalné nutriční hodnoty, přesto postačujících k udržení základních životních funkcí. Za obzvláště nepříznivých podmínek pak dokáže tato pozoruhodná opička hybernovat až několik let - pomocí haiku.

Zbora
22. 10. 2007
Dát tip
Dadik: ale jistě. Poradím Ti ovšem jen s věcmi, s nimiž mám osobní zkušenost, neb jsem si je taky pos...

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
z: dřív se říkalo lidově demokraticky :-)

dadik
22. 10. 2007
Dát tip
Zborýsku můžu se na tebe taky někdy obrátit když něco tady pos...? :)

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
z: tak sofistikovaně to napíše jenom zbora (přitom je to jasné)

Zbora
22. 10. 2007
Dát tip
Jsi chytřejší než jsem si myslel, prohlédls mou lest! :o)) To mě přivádí k myšlence. Mám tady zrovna Makaka Kápového, tak jsem vyzkoušel, za jakou dobu tu klávesu objeví on. Trvalo mu to neuvěřitelných 67 vteřin. Zajímavé na celém pokusu je však něco úplně jiného. Nejenže si onu klávesu vůbec nezapamatoval, ale po dalších 23 vteřinách ji zmáčkl znova, čímž vrátil chybu zpět a celý pokus víceméně anuloval. Tímto chci samozřejmě reagovat i na derovu úvahu. Před tím, než jsem daný pokus uskutečnil, nechal jsem Makaka samovolně pobíhat po místnosti. Sedl si k počítači a napsal, neříkám že výborný, ale celkem obstojný sonet. Zajásal jsem, vyjel ho na jehličkové tiskárně a podal makakovi, aby si ho po sobě ještě přečetl. Ten se zazubil a celý sonet pozřel. Výsledek mého pozorování tudíž byl, že Makak je více sebekritický než člověk, tudíž sonety psát nebude.

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
z: ... A je to !

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
z: děkuji, vrátím celý systém, a bude, snad to moje mačkání

Zbora
22. 10. 2007
Dát tip
Norsko, něco jsi na klávesnici zmáčknul, cos neměl. Aby ses vrátil do původního stavu, musíš to zmáčnout znovu. Co to je Ti nepovím. Bylo by to příliš jednoduché a nezapamatoval by jsi si to. První indicie: je to v horní části ;o)

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
se máš

dadik
22. 10. 2007
Dát tip
možná už máš přednostně nějakej novej dyzajn...:) já zatím eště nyc

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
mně se to asi před hodinou nějak zmenšilo (mluvím o velikostipísma na hlavní stránce, názvy děl, autoři, a tak)

dadik
22. 10. 2007
Dát tip
no, já su normální, zatím...

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
d: ty máš písmena normální ? nemáš je menší ?

dadik
22. 10. 2007
Dát tip
jasný a máš to vědecky odůvodněný :)

No, a teď si vem, že jednoho dne se ti to začne stávat i přes den. Něco tě napadne, a než najdeš tužku - prd. Vím, o čem mluvím. A nejhorší na tom je, že si JSI VĚDOM toho, o kolik nápadů jsi přišel. Hrůza.

Zbora
22. 10. 2007
Dát tip
:o)

Pacer
22. 10. 2007
Dát tip
:)odpovím podobně entropicky: jedna opice s jedním štětcem maluje obrazy. Jiná skupina primátů je ochotna za tato díla platit. Je snadné definovat psací stroj, obtížné definovat opici i vkus primátů obecně :)

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
mmch, co se to stalo s velikostí písma sonety trpí

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
milý dero, když tě to tak trápí, řeknu opice se už dávno vyvinuly, člověk je jejich vrcholem čili, ... nula :-)

Dero
22. 10. 2007
Dát tip
Vzdáleně k entropii, pokud necháte sto tisíc opic zavřených v místnosti se sto tisícem psacích strojů, jaká je pravděpodobnost, že za miliardu let alespoň jedna z nich napíše výborný sonet? Pokusí se někdo o odpověď? K dílu, velmi přirozená první strofa mě nalákala k dalšímu čtení. Kvalita pak už šla ale spíše dolů, pointa mi přijde taková nemastná, neslaná.

Candy
22. 10. 2007
Dát tip
Škoda, že to, co se stává na samém okraji spánku, se hned po probuzení tak rychle vytrácí...

Fouckault
22. 10. 2007
Dát tip
:-)*

moře
22. 10. 2007
Dát tip
ach ...ta míra s neurčitostí náhodného procesu

Norsko
22. 10. 2007
Dát tip
to je škoda :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru