Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náhoda?

22. 10. 2007
3
21
1561

jen taková úvaha právě dnes a teď

 

 

 

 

 

                                         ...určitě to nebude jen tak, že se slovo LÁSKA rýmuje se slovem VRÁSKA...


21 názorů

Princ: jo, myslím, že za Terezu by tě zabila a nad Terezkou by se podivila:) Zrovna dnes jsem s ní byla... a včera vlastně taky, předtím asi taky... Hm, myslím, že se vídáme téměř denně! Ale teď se tak zamýšlím nad novou informací, jejíž smysl mi trošku uniká: jsme spojený máslem? teď to mám v hlavě pomalejší já! :)

Honza_Princ
09. 04. 2008
Dát tip
takže ty seš ročník pod terez(k)ou( zabila by mě za terezu? a teu se snažím používat co nejmíň:))) no jo vlastně vy ste spojený máslem a né věkem...mám to v hlavě pomalejší...

Princ: No... víš... já mám 18 let i ve skutečnosti...ale v květnu mi bude už 19! heč! :D A víš co? Ty si ani nemusíš vymýšlet pseudonym! Máš na to úžasný jméno! Toho si važ! ;)Tak přeju dobrou noc a sladké sny, já jdu ještě mrknout na AJ!

Honza_Princ
08. 04. 2008
Dát tip
no a je to venku :))) byla jsi celou dobu můj žhavej kandidát, ale chtěl sem si to užít. zmátlo mě že máš prej podle písmáka jenom osmnáct let. ale vlastně proč ne :) no paráda. no to je bezvadný.

Honza Princ: A víš co? Dnes se u mě stavila Tea, tak teda už i já vím, kdo jsi ty:) Nevěděla jsem, že jsi to TY! Že se jmenuješ tak pěkně:) Nojo, o je tak, když tam všude lítají samý Dzj, Méďa, Babča, bla bla a kdo se v tom má pak vyznat! :) P.S.: Děkuju za svezení autem;)

Honza_Princ
08. 04. 2008
Dát tip
jdu se podívat na fotky. bylas tam celou dobu? to je sranda. přece ještě nejsem takej ožer :) oknooooo

Princ: Inu, můžu Ti trošku napovědět - celou dobu jsem byla při smyslech, nikoli pod vlivem alkoholu, jež tam tekl proudem!:) Tak myslím, že jsem tak pořádně zúžila okruh lidí, ne? :) Kdyžtak příště přidám další nápovědu :)

Honza_Princ
07. 04. 2008
Dát tip
:))) kameńák tohleto, ale že by mi analýza tvého písma nějak pomáhala tě odhalit...**

nj ivisku mas pravdu... teda podle Neználka je to BLUNCE!!! btw, cetli ste Neználka? doporucuju:-)

Niki: ŽBLUNCE! To je snad každýmu jasný!!!

a deti premysleli ste s cim se rymuje slunce? :-D

šňupálek: wow! tak nad náhodou jsem nepřemýšlela!!! a sůl se rýmuje s vůl! jen nevím, co z toho vyplývá...:)

šňupálek
19. 12. 2007
Dát tip
nojo. určitě to nebude náhoda, že se náhoda rýmuje na voda a nehoda. když je někde voda a náhoda, tak to z toho čouhá nehoda. nepanujeli zde jakási neshoda, bude to tak i s tou láskou...?

Laura: Děkuju!!!

"Ale nebudeme nepovezeme ho, že ne?" "Ne, vždyť může mít něco s páteří..." :)

j. nick
23. 10. 2007
Dát tip
já vim, jak tam byl tak zaháknutej...:)

"Jaký znamení?" "To je jasný znamení, že mezi náma něco je!" (no nic, to jen taková kulturní vložka ze Samotářu...Tam to bylo jasný znamení, který každý viděl po svým :) )...

j. nick
22. 10. 2007
Dát tip
no, to je jasný, určitě to bude ňáký znamení...:-P

palino8
22. 10. 2007
Dát tip
áno, ale je to zároveň iba gramatický rým...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru