Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Biologická

28. 10. 2007
0
13
1056
Autor
Ulalume

Pôvod je dôležitý najmä pre tých, ktorí sa vo svojom vývine ešte málo vzdialili od opíc. (George Bernard Shaw)

neviem sa rozhodnúť

či máš oči hnedé

alebo modré

jediné čo si pamätám

sú tvoje nohy -

netradične pekné...na chlapa

miluješ ma (ak sa to tak dá nazvať)

na správnom mieste

vždy do rytmu

funky/groove

energických trackov a

klameš o tom, čoho si hodný

(pre istotu)......

končí sa to rovnako,

konštatovaním, že si „skrátka iný druh“

ale miláčik, podľa Darwina

človek a iné živočíchy sa druhovo nelíšia...


13 názorů

bajron
04. 11. 2007
Dát tip
:)

Ulalume
03. 11. 2007
Dát tip
bozechran!!!:) to ta len len akoze citovala, tak som to dala do uvodzoviek, ze teda nech dodrzim etiku v tejto oblasti:)

bajron
03. 11. 2007
Dát tip
heh tak dufam no ze ten koment v uvodzovkach nebol ironicky:)

Ulalume
01. 11. 2007
Dát tip
teraz sa ti musim ze veeelmi podakovat...tak teda dakujem:)...som si prave citala veci od jt...a teda fuu a este raz fuu. priznavam ze ked som videla rozsah niektorych, moc sa mi toho nechcelo, ale teda "aj mne sa strasne pacia!":)

bajron
30. 10. 2007
Dát tip
jj aj mne!ale dlhsie veci mam rad...napr jt-autor na pismaku ma dlhsie veci a strasne sa mi pacia!:)

Ulalume
30. 10. 2007
Dát tip
tak to mas asi pravdu - tam je ta miera/cit:) lahsie odhadnutelna, ale ak mam hovorit za seba, ja napriklad nemam na take dlhsie texty - co sa tyka citania - vacsinou nervy:) - a co sa tyka pisania - lahsie sa mi vyjadruje v kratsich veciach...

bajron
29. 10. 2007
Dát tip
no presne to som mysle tym citom...v proze je to podla mna co sa absurdity tyka ohodne lahsie...aj ironie viacmenej:)

Ulalume
29. 10. 2007
Dát tip
tam podla mna hrozi skutocnost, ze prilis velka davka ironie v jednom texte potom pre vacsinu ludi prestava byt vtipom (alebo ako to nazvat) a druha moznost: ze to ako ironia vobec nebude pochopene...a dockas sa sebevaznejsich reakcii:)

bajron
28. 10. 2007
Dát tip
v pohode:)mne tiez...na druhej strane mi ani neprekaza...skor naopak mozno by som to chcel povysit do nejakej absurdity len toto v basnach neviem-skor neviem najst sravny cit alebo ako to nazvat... ak sa to vobec da:)

Ulalume
28. 10. 2007
Dát tip
ked sme pri tej ironii...tak tu ja mozem (teda spolu so sarkazmom)...ale sak to je asi jasne:)... akurat...mam pocit, ze sa mi potvora uz akosi samovolne do vsetkeho montuje...a ked by som nahodou ciste teoreticky chcela napisat nejaku akoze serioznu milostnu basen (dajme tomu)...nooo asi by som mala veeelky problem...to len tak ze btw.:))

bajron
28. 10. 2007
Dát tip
hm asi...na druhej strane mozno moja chyba som cakal nieco ine..moze to byt tym...a ten zaver mozno na mna posobil obohrate alebo tak...skoda pre mna lebo zacalo sa to fajn a toto- miluješ ma (ak sa to tak dá nazvať) na správnom mieste vždy do rytmu funky/groove sa mi dost paci...tiez ta ironia ktora sa tam da najst je mi blizka:)

Ulalume
28. 10. 2007
Dát tip
hmm...asi chapem co myslis, ale potom by to stratilo pointu nie?

bajron
28. 10. 2007
Dát tip
viem ze biologicka ale ten zaver mi to cele pokazil...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru