Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...z výšky...

30. 10. 2007
13
22
3656

poznámka pod čarou: vyčůrat močopád z výšky - souvisí s mým momentálním zdravotním stavem... Mám akutní zánět močových cest, nikomu to nepřeju...






...někdy se mi chce
vykřičet kameny
ze skály
vyčůrat močopád
z výšky
když místo očí
má někdo jen
plechové plíšky...









22 názorů

chacha jo tak :)

slíbené avi ;)

To "vykřičet kameny ze skály" je úžasné. Vždycky mě bude udivovat ta lehkost, kterou cítím z tvých básniček...Asi i proto se sem občas ráda vracím. Ať ti to pořád píše:o)

kapitan
12. 11. 2007
Dát tip
Jo to už tak bývá.....t

Přeju brzké uzdravení!:-)

Zuzulinka
31. 10. 2007
Dát tip
vyčůrat močopár mě pobavilo, i když nezávidím, neboť znám...důvěrně:)*

papouch
31. 10. 2007
Dát tip
nenech se zblbnout Norskejem .. vůbec tomu nerozumí! .-)

Janina6
31. 10. 2007
Dát tip
já zas někdy z výšky dělám v lese šišky kapradí nevadí to prdelku pohladí ale ostružiny to je případ jiný... :-))

Janina6
31. 10. 2007
Dát tip
Mně se to líbí celé...típek...*** a můj křeček Pepa, když jsem chtěla zkusit, jestli taky píše, seběhl z klávesnice a snažil se okusovat myš... teda počítačovou. To jsou dneska křečci... A jaký vlastně byl ten původní název, když ne "z výšky"?

Petrusha
31. 10. 2007
Dát tip
len sa uzdrav

palino8
31. 10. 2007
Dát tip
*

Háber
30. 10. 2007
Dát tip
úprimno pekné *

Oldjerry
30. 10. 2007
Dát tip
Je jen slabou útěchou, že u mužských je to ještě o drobátko horší. Ostatně - chlap si nic jiného nezaslouží...a ty si zasloužíš tipa, když chodíš čůrat ze skály...

Ó
30. 10. 2007
Dát tip
...můj křeček...běhá po klávesnici...píše... a vyplakat vodopád z výšky...ale to jen můj křečulík Viki...

Sasak
30. 10. 2007
Dát tip
První část se mi velice zamlouvá :-)

Norsko
30. 10. 2007
Dát tip
nikdy bych si ani nepomyslel, že by to záleželo na potkanovi :-)

ok, zkusím ho změnit ;) možná to fakt bude lepší ;)... ovšem, pokud mě náš potkan nechá, je hrozně neposednej, pobíhá po mně... ;)

Norsko
30. 10. 2007
Dát tip
"z výšky", třeba :-)

a co tě na něm irituje?? jak bys ho nahradil?? :-) díky ;)

Norsko
30. 10. 2007
Dát tip
název bych zrušil, děsně mě irituje *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru